شرکت سیگارد لارسن (Sigurd Larsen) با طراحی یک خانه کوچک کاببینی شما را بی نیاز از امکانات شهری در فضایی امن در دل طبیعت با مناظر بی‌نظیر برای آسایش و آرامش روح تنها می‌گذارد. تامین انرژی با صفحات خورشیدی انجام می‌شود.

خانه لارسن

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از نیو اطلس، شرکت طراحی و معماری سیگارد لارسن اخیرا  طراحی یک خانه کابینی برای روزهای تعطیلاتی را کامل کرده است. این خانه کابینی ویژه تعطیلات سفارش مخصوص استارات‌آپ مهمان‌سرایی رائوس (Raus) است. این خانه در مساحتی ۱۸ متر مربعی طراحی شده است.

 این خانه جمع‌وجور به گونه‌ای ماهرانه طراحی شده که مهمانان به خوبی ارتباط قوی با چشم انداز بیرون ‌بگیرند و با شیشه‌کاری سخاوتمندانه‌ بر خود هویت گرفته و یک درب کشویی بزرگی در خود جا داده تا اتاق خواب به خوبی به فضای بیرون مشرف کند.

به گفته شرکت لارسن، دکوراسیون داخلی و خارجی این خانه کوچک متمایز به نام  (Raus x Wehrmuehle)  چوبی و مشکی رنگ طراحی شده و هدف آن  جلوگیری از انعکاس داخل در پنجره‌ها و همچنین تمرکز بر منظره بیرونی است.

تصمیم برای حصول اطمینان از اینکه محیط روستایی در مرکز توجه محیط داخل قرار می گیرد، با شیشه‌بری‌های آگاهانه در تمام خانه و با توجه به محیط بیرونی میسر شده است.

شرکت لارسن درخصوص تامین انرژی و بهره‌وری این خانه کوچک به عایق در سرتاسر خانه تکیه داشته و گرمایش از کف را برای سلامت انگشتان پا مفید می‌داند. انرژی خانه از صفحات خورشیدی و با پشتیبان‌گیری مبتنی بر شبکه تامین می‌شود. به‌علاوه همه اینها یک اجاق چوبی نیز در دسترس است.

لارسن2

به محض ورود به خانه در اصل  وارد اتاق خواب یعنی قلب خانه شده‌اید. جایی که با دو در شیشه‌ای کشویی که آن را به بیرون مشرف می‌کند و دسترسی آسان به محوطه بیرونی تراس را فراهم می‌آورد. در طراحی به طرز هوشمندانه گیره تریلر پنهان شده است. اگر این خانه کوچک کابینی یک اقامتگاه تمام وقت بود، یک تخت خواب به سبک مورفی، تاشو، می‌توانست مکمل خوبی برای استفاده از آن به عنوان یک دفتر کار باشد، اما نیازی به چنین انعطاف‌پذیری برای یک خانه تعطیلاتی وجود ندارد. در نزدیکی اتاق خواب حمام است که از عکس‌ها بسیار کوچک‌تر به نظر می رسد، یک نورگیر هم در بالای حمام نصب شده است.

لارسن3

آشپزخانه کوچک و ابتدایی خانه (Raus x Wehrmuehle) شامل تعدادی قفسه، به‌علاوه یک اجاق گاز پروپان دو شعله، یک سینک ظرفشویی و کابینت هم است.

خانه‌های کوچک (Raus x Wehrmuehle) اولین کابین از سری کابین‌های تعطیلات برنامه‌ریزی‌شده است و در حال حاضر در مقصد فرهنگی Wehrmuehle در براندنبورگ آلمان، در فاصله یک ساعتی از برلین قرار دارد.

هزینه اقامت در این خانه کابینی کوچک عجین شده با طبیعت شبی  171 یورو (تقریباً ۱۸۰ دلار آمریکا) است.

کد خبر 684986

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha