یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۷ - ۰۷:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین : تیم‌های هانوفر و بوخوم روز جمعه، به مصاف هم رفتند و بقیه رقابت‌های این هفته با برگزاری هفت بازی دیگر ادامه یافت.

در این هفته اشتوتگارت میزبان بیله‌فلد بود. اشتوتگارت نتوانست در خانه خود بیش از یک امتیاز کسب کند و به یک تساوی بدون گل در مقابل بیله فلد رضایت داد.

لورکوزن در خانه خود به استقبال تیم شالکه رفت. این تیم در شرایطی میزبان شالکه بود که به لطف تفاضل گل بهتر مقام نخست را پیش از هوفن‌هایم در جدول رده بندی داشت. بایر لورکوزن با نتیجه دو بر یک در برابر شالکه به پیروزی رسید و از صدر نشینی خود دفاع کرد. 

هرتا برلین  و هامبورگ  در این هفته در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. برلین در این دیدار با نتیجه دو بر یک هامبورگ را شکست داد و در جدول رده بندی جای خود را با هامبورگ عوض کرد.

صحنه‌ای از دیدار هرتا برلین و هامبورگ

دورتموند در این هفته میزبان تیم فرانکفورت بود که با چهار گل به فرانکفورت  شکستی سنگین را تحمیل کرد.

کارلسروهه میهمان این هفته کوتبوس بود. در این بازی، کوتبوس در نیمه دوم موفق شد که با یک گل کارلسروهه را شکست دهد.

تیم بایرن مونیخ با تیمی قوی در برابر گلادباخ ظاهر شد ولی نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی  دو بر دو در برابر مونشن گلادباخ دست یابد و با ۲۵ امتیازهمچنان در مقام سوم جدول باقی ماند.

اما هوفن هایم با پیروزی سه بر دو در مقابل وولفسبورگ موقعیت خود را در جدول تثبیت کرد و حال با امتیاز مساوی (۲۸ امتیاز) همچنان رقیبی جدی برای بایرلورکوزن است.

تنها بازی باقی مانده از هفته سیزدهم، امشب (26 آبان) میان تیم های وردربرمن و اف ث کلن برگزار خواهد شد.

کد خبر 68464

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز