شاید شما به تازگی خبر ارائه ارز جدید دیجیتال تتلو با نام تتل کوین یا TNT را شنیده باشید. اولین بار این خبر توسط امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو از طریق شبکه اجتماعی کلاب هوس منتشر شد.

تتل کوین

هواداران او ابتدا این گفته را جدی نگرفتند تا اینکه همین اواخر سایت رسمی برای ارز دیجیتال تی ان تی معرفی گردید. حال سوال اینجاست که این کوین دارای اعتبار و پشتوانه برای سرمایه گذاری می باشد؟

معرفی شخصیت امیر تتلو و کارهای او در امور غیر خوانندگی

امیرحسین مقصودلو که با نام حرفه‌ای ‌امیر تتلو شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر پاپ، رپ و آراندبی (R&B) فعالیت می‌کند. او از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است.

او از چهره‌های خبرساز و پرهوادار شبکه‌های اجتماعی در ایران است. حساب کاربری امیر تتلو در اینستاگرام، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین این سرویس، دو بار بسته‌شده‌است؛ یک بار در سال ۱۳۹۷ و بار دیگر در سال ۱۳۹۹. اینستاگرام در بار دوم اعلام کرد که تتلو دیگر اجازهٔ فعالیت در این سرویس را ندارد.

او از چهره‌های خبرساز و پرهوادار شبکه‌های اجتماعی پربازدید در ایران بوده‌است. حساب کاربری تتلو در اینستاگرام، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین این سرویس، تاکنون دو بار بسته شده‌است. مخاطبان او عموماً دهه هشتادی‌ها هستند.

این رپر علاوه بر خوانندگی بیشتر به خاطر حواشی و جنجال‌های زیادی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده به شهرت رسیده است. مواردی از جمله ارتباط با سایت های شرط‌بندی و قمار، ازدواج با بازیگر معروف و بسیاری از موارد دیگر. به تازگی نیز خبر تولید ارز دیجیتال‌ توسط امیر تتلو در شبکه های اجتماعی داغ شده است به گونه‌ای که بسیاری از مردم در رابطه با آن نظرات گوناگونی را می‌دهند.

پشتوانه تتل کوین چیست؟

همکاران او مدعی شدند اولین ارز دیجتال غیر متمرکز ایرانی به نام تتل کوین (TATAL) با فناوری جدید WEB۳ به بازار عرضه می‌شود. او که با خبرهای مختلفش در مورد ازدواج و جدایی از سحر قریشی روی بورس مجازی بود حالا راه جدیدی پیدا کرده است.

گفته می‌شود طرفداران امیر تتلو با استفاده از این ارز دیجیتال خواهند توانست آهنگ‌های این خواننده را خریداری کنند. همچنین در آینده، امکان خرید بلیط‌ های کنسرت و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) این خواننده هم با استفاده از این رمزارز فراهم خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، مسئول راه‌اندازی و پشتیبان فنی این پروژه، شخصی به نام هومن کرمی است. کرمی نیز در اظهارات اخیر خود گفته که انتظار دارد در شش ماه اولیه راه‌اندازی تتل کوین، این ارز دیجیتال یک رشد ۱۰۰ تا ۵۰۰ درصدی را تجربه کند.

انتظار می‌رود که این رمزارز بر روی شبکه بایننس چِین (BSC) راه‌اندازی شود. با این حال، کارشناسان معتقدند که تعیین درصد رشد برای یک رمزارزی که هنوز عرضه نشده، کار حرفه‌ای نیست. همچنین، با توجه به تبلیغ یک توکن کلاهبرداری دیگر به نام CCN توسط کرمی در کنسرت تتلو، به کاربران توصیه می‌شود که در مورد رمزارز جدید نهایت دقت و بررسی را داشته باشند.

در اصل این کوین یک شت کوین محسوب می شود و پشتوانه مالی و رسمی برای آن وجود ندارد. همچنین اگر برای خرید این کوین مجبور به پرداخت آنلاین درون سایت شدید، در نظر داشته باشید که امکان فیشینگ از حساب شما وجود خواهد داشت.

تتلو

دلایل اشتباه بودن خرید شت کوین تتل چیست؟

اولین دلیل برای اشتباه بودن خرید تتل کوین، نداشتن پشتوانه و اعتبار مالی برای این ارز دیجیتالی می باشد. تتلو برای ایجاد این ارز دیجیتال ثبت شرکت انجام نداده است و این یعنی هیچ شرکتی در داخل و یا خارج از کشور از آن پشتیبانی نمی کند.

هنگامی که شرکت ثبت شده ای وجود نداشته باشد، هیچ یک از مبادلات مالی در هیچ جایی ثبت و ضبط نمی گردد. این بدان معنی است که تمامی تراکنش های شما برای خرید یا فروش این کوین در هیچ جای رسمی ثبت نمی گردد.

دومین دلیل نخریدن شت کوین تتلو نیز که شما را از خرید این ارز دیجیتال منصرف می کند، اقدام نکردن او برای ثبت برند می باشد. همانطور که میدانید ثبت کردن برند یک مسئله الزامی است و می توان یک برند را در تمام دنیا ثبت کرد که همان ثبت مادرید نام دارد.

تتلو حتی برای کوین خود ثبت برند در ترکیه هم انجام نداده است و این امر سبب می شود اعتماد به نماد TNT او کم باشد. وقتی برندی ثبت نشود یعنی آن اسم اعتباری ندارد و ممکن است تغییرکند یا حذف شود.

ثبت شرکت

ثبت شرکت و ثبت برند برای معتبر کردن کسب و کار

این روز ها که همه به دنبال پیشرفت در کسب و کار و شروع فعالیت جدید هستند، داشتن شخصیت حقوقی و نام ثبت شده از مهم ترین موضوعات است. ثبت شرکت برای هویت بخشیدن به فعالیت اقتصادی، شفاف سازی مالی و ثبت برند برای معتبر کردن نام کسب و کار می باشد. موسسه راه روشن تمامی خدمات در زمینه ثبت برند، ثبت شرکت و سایر موضوعات ثبتی و حقوقی را با هزینه معقول و در زمان ذکر شده انجام می دهد.

تمامی کارشناسان موسسه راه روشن با حساسیت خاصی شرکت و برند شما را به ثبت می رسانند تا شما بتوانید در زمینه شغلی خود پیشرفت داشته باشید. در پایان نیز باید بدانیم که کسب و کار های بدون هویت ارزشی ندارند و سرمایه گذاری در آنها ریسک بالایی دارد.

کد خبر 684401

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha