سرپرست دفتر بازرسی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس عسلویه گفت: شب گذشته فرد یا افرادی ناشناس با ورود به ساختمان بازرسی منطقه ویژه انرژی پارس دفتر رئیس و مسئول دفتر را دچار حریق کردند.

پارس جنوبی

به گزارش همشهری آنلاین، مختار جوانزاده سرپرست دفتر بازرسی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس عسلویه اظهار داشت: شب گذشته دفتر حوزه بازرسی منطقه ویژه انرژی پارس دچار آتش‌سوزی شد. 

وی ادامه داد: در پی بروز این حادثه، یگان امداد و نجات و تیم ایمنی و آتش نشانی سازمان منطقه ویژه پارس به محل حادثه اعزام شدند و  و حریق در زمان کوتاهی مهار شد. 

سرپرست دفتر بازرسی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس ادامه داد: بنابر بررسی های اولیه و شواهد موجود، فرد یا افرادی فنس محوطه دفتر بازرسی را پاره می کنند و از  بیرون با شکسته شیشه و پرتاب مواد آتش‌زا سبب حریق می شوند. 

جوانزاده گفت: خسارت در این حادثه جزئی بوده و به مدارک دفتر بازرسی نیز هیچ آسیبی وارد نشده است. با این حال ابعاد حادثه از سوی مراجع امنیتی و انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 684326
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ایرانی ام IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    2 0
    دشمن شاید همان جا باشد دشمن از قطب شمال ویاجنوب نمیاید آتش سوزی براه بیاندازد!
  • انسانم آرزوست IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 1
    این افراد سعی در متشنج کردن اوضاع و ایجاد جو روانی به نفع اسرائیل می‌کنند. چرا که با این گونه اعمال دست‌نشانده خائن وطنی قدرت و توانایی خود را میخواهند نشان دهند . در صورت دستگیری اشد مجازات را قوه‌قضائیه برای آنها در نظر بگیرد.