ابزار امنیتی «مایکروسافت دِفِندر» اکنون برای هر چهار سیستم عامل اصلی یعنی ویندوز، مک، اندروید و iOS قابل دسترس است و سرویس‌دهی آن تنها به کاربران ویندوز محدود نخواهد بود.

مایکروسافت دِفِندر

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، مایکروسافت دِفِندر (Microsoft Defender) به‌عنوان بخشی از سرویس «مایکروسافت ۳۶۵» در دسترس قرار دارد و برای محافظت در برابر تهدیدات آنلاین و همچنین تهدیدات لوکال طراحی شده است.

اپلیکیشن جدید مایکروسافت دِفِندر (که نباید آن‌را با ویندوز دِفِندر قبلی و ویندوز سکیوریتی فعلی اشتباه بگیریم)، برای تامین نیازهای امنیتی کاربران طراحی شده است. این اپلیکیشن در کنار آنتی‌ویروس داخلی کار می‌کند و در عین حال در اینترنت از حملات فیشینگ محافظت می‌کند. این برنامه همچنین وضعیت امنیتی سایر دستگاه‌های شما را که برنامه روی آنها نصب شده است نشان می‌دهد و هشدارهای امنیتی ارائه می‌دهد.

در اندروید، مایکروسافت دِفِندر شامل آنتی‌ویروس به همراه اسکن بدافزار برای برنامه‌های نصب شده و تازه دانلود شده است. این اپلیکیشن همچنین امکان محافظت از وب را مانند برنامه‌های دسکتاپ فراهم می‌کند. مایکروسافت دِفِندر در iOS کمترین کاربرد را دارد، زیرا فقط شامل محافظت از وب می‌شود، اما مانند سایر برنامه‌ها می‌توانید وضعیت امنیتی دستگاه‌های دیگر خود را که برنامه روی آنها نصب شده است، مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

این برنامه برای همه پلتفرم‌ها به‌صورت رایگان قابل دریافت است اما برای استفاده به اشتراک «مایکروسافت ۳۶۵» نیاز دارید.

کد خبر 684221

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha