شرکت بازرگانی فیدار اویل یکی از با تجربه ترین شرکت ها در زمینه خرید و فروش محصولات صنعتی و روانکارهای مرغوب می باشد که در این مقاله می خواهیم به برخی از این محصولات از جمله انواع گریس و انواع روغن های صنعتی برند بهران بپردازیم پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

معرفی انواع این روانکارها

انواع گریس و کاربرد آن ها

گریس ها انواع متفاوتی دارند که هر یک با توجه به خصوصیات و ویژگی هایی که دارند مناسب کارهای می باشد در نتیجه برای خرید گریس ویژگی های عملکردی فنی انواع گریس را با دقت بخوانید و بعد به خرید و فروش محصول اقدام کنید. از مورد توجه ترین ویژگی های این روانکارها میتوان مانعی در برابر ورود گرد و خاک و قیمت کمتر نسبت به دیگر روانکار ها و کاهش هزینه و استفاده کمتر از گریس نسبت به روغن های صنعتی اشاره کرد همچنین گریس ها باعث کاهش صدا و ارتعاش می شوند و برعکس روغن های صنعتی در دماهای مختلف کاربرد دارند.

معرفی انواع این روانکارها

با توجه به صنعت های متفاوت و روان کاری قطعات صنعتی مختلف طبقه بندی و دسته بندی می شوند از انواع دسته بندی ها می توان گریس آلومینیوم گریس کلسیم گریس خاک رس گریس لیتیوم گریس سدیم و غیره اشاره کرد.

ویژگی های روغن هیدرولیک بهران

این محصول صنعت یک مایع غیرقابل فشرده است که برای انتقال نیرو در ماشین آلات و تجهیزات هیدرولیک استفاده می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد همچنین قدرت روغن هیدرولیک بهران باعث شده تا طرفداران و صنعتگران زیادی برای روانکاری قطعات خود از این محصول استفاده کنند.

این نوع روغن ها می توانند مصنوعی یا معدنی باشند اگرچه این مایع مفید معمولاً در انتقال نیرو استفاده می شود اما می تواند به عنوان یک درصد گیر و مایع خنک کننده در ماشین آلات و تجهیزات بزرگ نیست عمل کند. از ویژگی های بارز این محصول خاصیت ضد سایش و فشار بسیار عالی و همچنین پایداری حرارت و محافظت در برابر خوردگی می باشد. قیمت های محصول نسبت به دیگر محصولات خارجی بهتر بوده به این دلیل که از برند ایرانی تولید می شود اما کیفیت یک محصول خارجی را دارد.

کاربرد و استفاده ی واسکازین ۱۴۰

کاربرد و استفاده ی واسکازین ۱۴۰

واسکازین ۱۴۰ یکی از مورد استفاده ترین محصولات برای روانکاری گیربکس می باشد که بیشتر در صنعت خودرو استفاده می شود. اگر گیربکس خودرو از نوع دستی باشد انتخاب روغن گیربکس عکس و نوع واسکازین راحت تر می باشد. این روان کننده کیفیت بسیار بالایی دارد و از پیشرفت ترین فرمول های شیمیایی و مهندسی شده تولید شده است و برای بهبود شاخص گرانوری و حفظ عملکرد مناسب دنده های گیربکس در دور های بالا و طول عمر این قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرد و مقاومت بسیار زیادی در برابر حرارت و خوردگی دنده های گیربکس دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دیگر ویژگی‌های این محصولات با ما در ادامه مقالات سایت همراه باشید

درباره ی سایت ما

درباره ی سایت ما

ما همواره در تلاش است تا با ارائه محصولات با کیفیت مناسب به شما مشتریان عزیز رضایت شما را به همراه داشته باشید و شما را دارای یک محصول باکیفیت کنیم.

با ما در ارتباط باشید تا با انواع محصولات ما آشنا شوید

کد خبر 683804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha