مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
۱ نفر

فرقی نمی‌کند اهل گشت‌وگذار در طبیعت باشید یا اینکه بخواهید پاساژ گردی یا اینکه به آثار باستانی علاقه‌مند باشید، درهرصورت، تهران می‌توان مقصد خوبی برای اهداف شما باشد.

image-20220616094702-1.jpeg

از خرید گرفته تا طبیعت‌گردی و لذت بردن و تماشای بام‌های تهران. تهران به‌عنوان کلان‌شهر و پایتخت ایران، هرساله پذیرای مسافران زیادی است. در این میان؛ برخی از مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی تهران هستند که ناشناخته‌اند و کمتر افرادی آنجا را می‌شناسند. ما در این خبر می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم و درنهایت به معرفی اجاره آپارتمان مبله در تهران و اجاره سوئیت در تهران می‌پردازیم که بتوانید برای اقامتتان در این شهر، یک اقامتگاه مناسب داشته باشید. پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تنگه واشی

اجاره اقامتگاه های  مبله و هتل در تهران با اسنپ روم

یکی از جاذبه‌های دیدنی اطراف تهران، تنگه واشی است که معمولاً خیلی از گردشگران از وجود آن بی‌خبر هستند. این مکان در ۱۷ کیلومتری تهران به سمت جاده‌ی فیروزکوه واقع‌شده است و با دیدن این مکان می‌توانید سفر لذت‌بخشی را برای خودتان رقم بزنید.

این تنگه بهترین جاذبه تفریحی برای سفر در تهران در روزهای گرم تابستان است. پیشنهادمان به شما این است که حتماً در سفر چندروزه خود به تهران از این تنگه دیدن کنید.

عمارت مسعودیه

یکی از بناهای تاریخی به‌جامانده از دوران قاجار عمارت مسعودیه است که در اصل هفت عمارت است که به‌وسیله حیاط به هم متصل شده‌اند. در این عمارت، باغ‌های ایرانی با تلفیقی از معماری اروپایی دیده می‌شود که باعث می‌شود زیبایی آن دوچندان شود. اگر می‌خواهید چند روز در تهران اقامت داشته باشید، حتماً به این عمارت سر بزنید و از دیدنی‌های زیبای آن شگفت‌زده شوید.

کاروانسرای خانات

کاروانسرای خانات داری حجره‌هایی است که به فروش خشکبار مشغول هستند. این مکان دارای ۵۴ حجره است  که در جنوب چهارراه مولوی و شمال میدان شوش واقع‌شده است. مساحتی که برای این مکان در نظر گرفته‌شده است؛ چیزی حدود ۱۰ هزار مترمربع است.

پارک ملی کویر

پارک ملی کویر یکی دیگر از مکان‌های ناشناخته تهران است که معمولاً سالانه مسافران زیادی که به این شهر سفر می‌کنند از دیدن مناظر زیبای این پارک لذت می‌برند. این پارک به‌عنوان جزیره‌ای در دل دریاچه نمک شناخته‌شده و دارای جاده سنگفرشی اینکه به آن زیبایی چندانی را بخشیده است.

روستای برغان

روستای یرغان برای بسیاری از افرادی که علاقه‌مند به طبیعت‌گردی هستند، گزینه عالی است. آلوی این روستا معروف بوده و خوردنی‌های دیگری مانند عسل، توت، گردو، سماق و لبنیات محلی برای مسافران جذابیت زیادی دارد. آب‌وهوای این منطقه فوق‌العاده است و با سفر به آنجا روحیه شما تغییر می‌کند. بنابراین، اگر قرار است که چند روزی را در تهران بمانید، حتماً دیدن از این روستا را به لیست خود اضافه کنید و برای تماشای آن‌وقت بگذارید.

برای اقامت در تهران کجا بمانیم؟

آپارتمان سعادت آباد

اگر بخواهید برای چند روزی در تهران بمانید و از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری آن لذت ببرید، لازم است که به دنبال مکانی برای اقامت باشید. برای آپارتمان مبله در تهران، اجاره روزانه خانه در تهران یا حتی اجاره سوئیت روزانه تهران، خوشبختانه اقامتگاه‌های زیادی هستند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. یک مسئله مهم در این زمینه این است که شما بتوانید از یک وب‌سایت معتبر این اقامتگاه را انتخاب کنید. اسنپ روم یکی از این سامانه‌هاست که تعداد زیادی خانه سوئیت تهران را با ذکر توضیحات و درج تصاویر در وب‌سایت خود قرار داده تا مسافران محترم بتوانند به‌راحتی و بدون مراجعه حضوری برای بازدید، آپارتمان مبله خود را اجاره کنند و به‌محض ورود در تهران، در آن مستقر شوند. سوئیت‌ها معمولاً دارای یک سالن نشیمن، یک یا دو اتاق‌خواب، حمام، سرویس بهداشتی و در بسیاری از موارد دارای آشپزخانه وسایل پخت‌وپز هستند. مجهز بودن خانه سوئیت تهران به آشپزخانه، شمارا از صرف غذا یا تهیه آن از رستوران بی‌نیاز کرده و این مورد نیز به صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر کمک بسیار خواهد کرد. اگر بودجه کمی دارید، اصلا جای نگرانی نیست، برای اجاره مبله روزانه تهران می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت اسنپ روم، سوئیت‌های مختلف را بررسی و درنهایت اجاره کنید. این امکان همچنین از طریق اپلیکیشن اسنپ روم، سوپر اپلیکیشن اسنپ و تماس تلفنی نیز فراهم است.

و درپایان

مکان‌های دیدنی و جذاب تهران که ناشناخته باشند، به همین چند مورد محدود نمی‌شود. هستند جاذبه‌های گردشگری زیبایی که هنوزم خیلی از مسافران از آن دیدن نکرده‌اند. درهرصورت اگر می‌خواهید به تهران سفر کنید، حتماً یکی دو مورد از این مواردی که نام بردیم را در لیستتان داشته باشید تا بتوانید سفر خاطره‌انگیزی برای خودتان رقم بزنید. درنهایت می‌توانیم این را بگوییم که قبل از سفر به تهران، اگر قرار است برای تفریح و گشت‌وگذار این مکان را انتخاب کنید، لازم است بهترین اقامتگاه ها را بشناسید تا بتوانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و به راحتی یک مکان مناسب برای خود رزرو کنید.

کد خبر 683727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha