چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رحمان رضایی مدافع پیشین تیم لیورنوی ایتالیا با باشگاه پرسپولیس قرارداد شش ماهه داخلی امضا کرد.

به گزارش ایسنا رضایی پس از برگزاری سه نشست با مدیران باشگاه پرسپولیس سرانجام امروز چهارشنبه 22 آبان قراردادی را به مدت شش ماه و تا پایان نیم فصل دوم هشتمین دوره‌  رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران به امضا رساند.

رضایی صبح دوشنبه و سه‌شنبه دو نشست را با داریوش مصطفوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار کرد و توافقات اولیه در این دو نشست حاصل شد. او ساعت 14 امروز (چهارشنبه) آخرین نشست خود را با مسوولان پرسپولیس برگزار کرد و قراردادی شش ماهه خود را امضا کرد.

رحمان رضایی از فردا در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس شرکت خواهد کرد. او عصر امروز با لباس شخصی در تمرین پرسپولیس حضور یافت.

رضایی پس از امضای قرارداد گفت: خودم مایل بودم که در پرسپولیس بازی کنم. مسئولان باشگاه پرسپولیس و افشین قطبی نیز نظر مثبت خود را در این زمینه اعلام کرده بودند. امیدوارم که بتوانم به پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کمک کنم.

وی با بیان اینکه از امروز مسئولیتم زیادتر شده است، گفت: امیدوارم بتوانم با آمادگی بیشتر در رقابت‌ها پرسپولیس را یاری کنم. هر کاری از دستم برآید با تمام توان انجام می‌دهم تا بتوانیم با یک کار گروهی تیم را به صدر جدول و قهرمانی برسانیم.

رضایی در پاسخ به این سوال که نظر قطبی درمورد او چه بود گفت: در صحبتی که با قطبی داشتم، وی اعلام کرد که به من نیاز داشته و از حضورم در پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد.

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص وضعیت خط دفاعی این تیم و انتقاداتی که طی بازی‌های گذشته از مدافعین پرسپولیس صورت گرفته است، گفت: اگر تیم مشکل خط دفاعی دارد فقط دفاع مقصر نیست. "تیم" دفاع و حمله می‌کند، اگر تیم می‌برد، کل تیم برنده است و اگر می‌بازد کل تیم بازنده است. اگر کار تیمی و گروهی خوب باشد، تیم گل نمی‌خورد و اگر بد عمل کند، گل می‌خورد. بنابراین نباید در شکست‌ها فقط خط دفاعی را مقصر دانست.

کد خبر 68225

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز