باشگاه فوتبال بنفیکای پرتغال به دنیای رمزارزها می‌پیوندد و با همراهی شرکت سوسیوس «توکن هواداری» مبتنی بر فناوری بلاک‌چین عرضه خواهد کرد.

بنفیکا

به‌ گزارش همشهری آنلاین و به‌ نقل از خبرگزاری رویترز، مدیرعامل باشگاه بنفیکا در بیانیه‌ای از علاقه این باشگاه به دارایی‌های دیجیتال جدید و ورود به‌دنیای رمزارز خبر داد.

باشگاه بنفیکا برای راه‌اندازی توکن هواداری با شرکت سوسیوس (Socios) همکاری خواهد کرد. این شرکت پیش از این تجربه راه‌اندازی توکن هواداری برای باشگاه‌های برتر فوتبال در کشورهای مختلف از جمله منچسترسیتی، بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و غیره را داشته است. سوسیوس اعلام کرده در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار برای باشگاه‌های شریک خود درآمد داشته است.

توکن‌های هواداری نوعی ارز دیجیتال هستند که به دارندگان این امکان را می‌دهند تا در تصمیمات مربوط به باشگاه خود مشارکت داشته باشند و رأی دهند. توکن‌های هواداری را می‌توان مانند بیت‌کوین و سایر رمزارزها در صرافی‌های دیجیتال معامله کرد.

بیشتر بخوانید:

بنفیکا به‌دلیل رکود ناشی از دوران پاندمی کرونا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ با ضرر ۱۷.۴ میلیون یورویی بدترین نتایج مالی ۱۱ سال گذشته خود را به‌ثبت رساند. حتی بازگشت هواداران به استادیوم‌ها هم این معادله را تغییر نداده و باشگاه در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ همچنان ضررده بوده است.

کد خبر 681771

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha