مجموع نظرات: ۲
سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
۰ نفر

مدیانا یکی از اولین و برترین سامانه های پیامکی در کشور است که ابزارهای پیامکی متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد. اگر به دنبال روش موثری برای جذب مشتریان جدید و تعامل با آن ها هستید، بازاریابی پیامکی یک ایده خوب برای کسب و کار شما است. تلفن همراه مهم ترین ابزاری است که افراد برای تمامی فعالیت های روزانه خود از آن استفاده می کنند.

image-20220607102754-1.jpeg

تا زمانی که استفاده از این ابزار ادامه دارد شما می توانید با روش های بازاریابی به وسیله تلفن همراه تاثیر بیشتری بر مخاطبان خود بگذارید. بازاریابی پیامکی یکی از همین روش ها است.برای ارسال پیامک به طیف گسترده ای از افراد، شما نیازمند ابزار حرفه ای به نام پنل اس ام اس هستید. انتخاب یک پنل اس ام اس با خدمات پشتیبانی حرفه ای، مسیر بازاریابی پیامکی را برای کسب و کارها راحت تر می کند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین پنل اس ام اس در کشور یعنی سامانه پیامکی مدیانا آشنا کنیم. 

مدیانا، حرفه ای ترین سامانه پیامکی

مدیانا با ۱۰ سال سابقه در حوزه پیامک، بیش از ۲۰۰۰۰۰ کسب و کار کوچک و بزرگ را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کرده است. مشتریان بزرگترین سرمایه های این شرکت هستند. مهم ترین هدف مدیانا کاهش هزینه های بازاریابی پیامکی و رضایت مشتریان است. این سامانه کامل ترین امکانات را به کاربران خود ارائه می دهد. در ادامه به مهم ترین امکانات و ویژگی هایی که مدیانا را نسبت به سایر رقبا متمایز کرده می پردازیم.

بهترین پنل های ارسال اس ام اس در ایران

امکانات سامانه پیامکی مدیانا

در این قسمت به امکانات پیامکی که سامانه مدیانا در اختیار شما می گذارد می پردازیم، یکی از مهم ترین امکانات این سامانه، ارسال پیامک انبوه به طیف گسترده ای از افراد است. با تبلیغات پیامکی می توان بازار هدف کسب و کار خود را برای تبلیغات با دقت بیشتری انتخاب کرد.

اگر وب سایت و اپلیکیشن دارید امکان بعدی مخصوص به خود شماست! با استفاده از وب سرویس اس ام اس به راحتی می توانید از طریق سایت و یا اپلیکیشن خود پیامک ارسال کنید. سامانه پیامکی مدیانا با قابلیت اتصال به تمامی سیستم های مدیریتی و نرم افزارها، افزونه های پیامکی خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.

حفظ تعامل با مشتریان یکی از مهم ترین کاربرد های پنل اس ام اس برای شما است که انواع روش های تعامل با مشتری از جمله ارسال پیامک های یادآوری، تبریک، کارت ویزیت الکترونیک و... را فراهم می کند.

از دیگر امکانات پنل اس ام اس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارسال پیام از روی نقشه

ارسال پیامک بر اساس سن جنسیت

ارسال بر اساس کد پستی

انواع افزونه ارسال پیامک

ارسال پیامک نظرسنجی

ارسال پیام صوتی

بهترین پنل های ارسال اس ام اس در ایران

ویژگی های مدیانا

سامانه پیامکی مدیانا ویژگی های زیادی دارد، پشتیبانی ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی یکی از مهم ترین آن است. این مجموعه برای ایجاد تجربه بهتر در ارسال پیامک بی وقفه در کنار شما خواهد بود. در صورت بروز مشکل یا سوال می توانید از طریق تماس یا ارسال تیکت با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید از دیگر ویژگی های این سامانه پیامکی که باعث محبوبیت آن شده می توان به امکان دسترسی به نسخه رایگان پنل اس ام اس اشاره کرد. با استفاده از پنل پیامک رایگان مدیانا می توانید بدون پرداخت هزینه، بازاریابی پیامکی را برای کسب و کار خود آغاز کنید. ارائه گزارشات دقیق بعد از اجرای کمپین های پیامکی از ویژگی های سامانه پیامکی مدیانا است که کمک می کند دید بهتری نسبت به فعالیت و تبلیغات خود پیدا کنید. بانک شماره تلفن جامع ۱۴۰۱ از دلایل برتری مدیانا نسبت به سایر رقباست. برای ارسال پیامک انبوه دسترسی به بانک به روز اهمیت بسیار زیادی دارد و در عملکرد بازاریابی پیامکی تاثیر می گذارد، از این رو بانک شماره ای که از آن استفاده می کنید می بایست به روز باشد.

سایر ویژگی های سامانه مدیانا:

تعرفه مناسب

ارائه خطوط رایگان

بالاترین سرعت ارسال

پنل پیامکی خود را رایگان دریافت کنید!

حال که با ویژگی ها و امکانات مدیانا به عنوان حرفه ای ترین سامانه پیامکی کشور آشنا شدید، باید بدانید مدیانا فقط ابزار پیامک ارائه نمی دهد و در کنار آن سایر ابزارهای ارتباط با مشتری مانند تلفن ابری، پیام صوتی و... را در یک پلتفرم به کاربران خود ارائه می دهد.

اگر تصمیم گرفته اید که بازاریابی پیامکی را برای کسب‌وکار خود آغاز کنید به راحتی می توانید از طریق سایت مدیانا، بسته پیامکی پیشرفته را خریداری یا از بسته رایگان استفاده کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کنید.

کد خبر 681598

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha