مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
۰ نفر

تندباد عصر امروز در شهر ارومیه منجر به سقوط ۲ کارگر ساختمانی از بلندی شد که به مرگ هر دو انجامید.

تندباد مرگبار ارومیه - سقوط

به گزارش همشهری آنلاین، رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: بر اثر تندباد و افتادن از بلندی، ۲ کارگر ساختمانی در ارومیه جان خود را از دست دادند.

باقر بهرامی افزود: بر اثر این حادثه یکی از کارگران در دم جان خود را از دست داد و کارگر دیگر نیز با مداخلات پزشکی و با هدف احیا، توسط ماموران اورژانس به بیمارستان منتقل شد که وی نیز زنده نماند و جان خود را از دست داد.

وی اظهار کرد: این حادثه مصدوم دیگری نداشت.

بنا بر این گزارش، تندباد شدید عصر امروز دوشنبه، ۱۶ خرداد در ارومیه موجب شکستن بسیاری از درختان و خسارت به تاسیسات شهری شد.

مهر نیز نوشت: وزش تندباد شدید امروز که به صورت آنی در شهر ارومیه آغاز شد و کمتر از یک ساعت به طول انجامید، موجب بروز خسارت در بخش های مختلف شهری و جان باختن ۲ کارگر ساختمانی شد.

این وزش باد که سرعت آن هنوز اعلام نشده ولی تخمین زده می‌شود که به حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت یا بیشتر از آن برسد، موجب شکستن درختان در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق مرکزی شد.

سقوط مرگبار ۲ کارگر ساختمان در ارومیه براثر وزش تندباد!

همچنین بر اثر وزش باد شدید در ارومیه، برخی المان‌های شهری که در میادین جای‌گذاری شده بود، به وسط خیابان کشیده شده و موجب بروز اختلال ترافیکی در بسیاری از مناطق شهر شد.

علاوه بر آن، برق برخی مناطق شهری ارومیه به علت وزش تندباد، قطع شده بود که بخش مهمی از آنها وصل شده و بخش‌های دیگر به ترتیب در حال وصل شدن است.

در حال حاضر وزش تندباد متوقف شده و مأموران شهرداری در حال پاکسازی معابر سطح شهر هستند.

طی هفته‌های اخیر، چندین بار تندباد در شهر ارومیه و بسیاری از شهرهای آذربایجان غربی به ویژه منطقه جنوب استان موجب آلودگی شدید هوا و همچنین خسارت به سازه‌ها و تأسیسات شهری شده است.

کد خبر 681463
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha