در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی در خصوص فردی که مدعی است به دلیل اضافه وزن، برای انجام سی‌تی‌اسکن در مراکز درمانی شیراز پذیرش نشده است، دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادعای مذکور را بررسی کرد.

مستر تستر

به گزارش همشهری آنلاین، در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی، در خصوص فردی که مدعی است به دلیل اضافه وزن، برای انجام سی‌تی‌اسکن در مراکز درمانی شیراز پذیرش نشده است، دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادعای مذکور را بررسی کرد.  

در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد بیمار به دلیل علائم بالینی که در ویدئو نیز قابل مشاهده است،‌ نیاز به بستری و ویزیت توسط پزشک برای دریافت خدمات درمانی داشته که متاسفانه از این امر خودداری کرده است. 

بدیهی است مطابق راهنماهای بالینی، انجام تمامی اعمال  تشخیصی و درمانی، به عهده پزشک و تیم درمان  است که در خصوص  بیمار مذکور نیز کادر درمان فرد را به طی این فرآیند دعوت کرده، اما همکاری لازم در این زمینه از سوی وی صورت نگرفته است.    

با وجود تریاژ بیمار در بیمارستان نمازی و ارائه توضیحات کامل توسط سوپروایزر بیمارستان و تلاش برای ارائه خدمات درمانی لازم، بیمار از بستری و طی فرایند درمانی خودداری و مرکز درمانی را ترک کرده است. بیمارستان های نمازی و شهید دکتر فقیهی شیراز از مجموعه بیمارستان های دولتی بوده و ادعای مربوط به دریافت وجه برای ارایه خدمات بستری در بخش اورژانس این بیمارستان ها صحت ندارد.

پایش آمارهای شبانه روز گذشته در بیمارستان نمازی شیراز  نیز حاکی از آن است که  در آن تاریخ۲۶۶ بیمار به تریاژ بیمارستان نمازی مراجعه کرده و در این بازه زمانی ۱۸۵ مورد سی تی اسکن برای بیماران بخش های مختلف بیمارستان انجام شده است. همچنین در بیمارستان شهید دکتر فقیهی نیز با خدمت رسانی به بالغ بر۱۵۰ مورد مراجعه طی همین تاریخ، یکصد مورد سی تی اسکن  برای مراجعان انجام شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، حمید سپیدنام معروف به مستر تیستر چند شب پیش با انتشار ویدئویی از خودش مدعی شد که با وجود علائم سکته در او و داشتن نسخه پزشک برای انجام سی تی اسکن چند بیمارستان در شیراز تنها به دلیل وزن بالا از پذیرش وی در بیمارستان و انجام سی تی اسکن امتناع کرده‌اند.

کد خبر 681444
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 14
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ایرانی 1401 IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    36 9
    ایشون فقط بلده بخوره، فکر کرده چون دنبال کننده داره هر جا میره باید بهش احترام بگذارند. بگو زمانی که تو در حال خوردن و خوش گذرانی هستی، این پرستاران هستند که با هزاران زحمت و مشقت در حال رسیدگی به امور بیمارانی هستند که حتی اطرافیانشان حاضر نیستند به آنها نزدیک شوند. کمتر بخور تا مریض نشی
    • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      12 1
      کادر درمان شیراز بسیار محترم و مجرب هستند و بهترین خدمات ارائه میدهند و حتما مستر تپل برای جذب فالوور مقداری شلوغ بازی کرده ..خخخ
  • هادی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    26 2
    خو کمتر بخور کاکو تا سالم بمونی...
  • حسن بقال IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    30 3
    تو این اوضاع گرونی که ملت معطل نون خالی هستند این ها برای شکم چرانی وپورسانت فقط می لومبونن وبه ریش ملت‌ می‌خندن حالا این فیلمش بود ازهمه ماسالمتر
  • علی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    24 3
    چندش ترین بلاگر
  • مجید IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    30 4
    شیراز قطب پزشکی ایران و متعهدترین پرسنل کشورو داره. از تمام استانها و کشورهای اطراف میان تو بیمارستاتهای شیراز اونوقت این آقای معلوالحال....به چه قیمت میخواید دنبال کننده جمع کنید زشته بخدا
  • بچه ناف شیراز IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    24 3
    آخه توپولو کمتر بولومبون به کادر پزشکی شیراز هم احترام بزار والا.
  • صفر IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    7 2
    این آقای حمید سپید نام ظاهرأ بسیار از خود راضی هستند، انسان وقتی بیمار شد باید به گفته های کادر پزشکی توجه کند، این آقا انتظار داشته تو هوایی درمان بشه حاضر نشده بستری بشه ولی ادعا داره درمان بشه، اگر دانشمند هسته ای بود فکر کنم انتظار داشت رئیس جمهور هم همراهش بیاد بیمارستان. بستری بشه
  • مریم IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    10 1
    حالا چون یه بلاگر هست انتظار داره از همه مریضا سریعتر کارش رو بکنن و هرکاری خودش تشخیص داد براش انجام بدن! حرف پزشک و حق بقیه بیمارا هم کشک! اگر شما نظرت اینه که سکته مغزی شاید کردی و سی تی اورزانس باید بشی پس یعنی یه بیمار اورژانسی هستی و باید تحت نظر باشی.کجای دنیا بیمار سکته مغزی باید بچرخه برا خودش و خودش بگه فقط این کارم کنین و اون کار نمیخوام! مسئولیت داره برا بیمارستان و کادرش!