محققان در دانشگاه کاردیف و دانشگاه غرب انگلستان در حال آزمایش وعده‌های غذایی برای کودکان هستند و آنها در مورد گزینه‌هایی همچون حشرات خوراکی و گوشت گیاهی بحث می‌کنند.

پاستا

به گزارش همشهری آنلاین، هدف این پروژه کشف این است که چگونه نگرش کودکان نسبت به مسائل زیست‌محیطی متفاوت است. پس از آن، این تغییرات چگونه بر غذایی که می‌خورند تاثیر می‌گذارد. این تحقیق بر روی کودکان ۵ تا ۱۱ ساله در مدرسه ابتدایی و همچنین معلمان آنها در ولز متمرکز شده است.

در گزارشی توسط phys.org آمده است که این تحقیق پس از انجام نظرسنجی‌ها، کارگاه‌ها، مصاحبه‌ها و گروه‌های متمرکز، درک و تجربیات کودکان و معلمان از پروتئین‌های جایگزین را بررسی خواهد کرد.

در این گزارش ذکر شده است که معلمان نظرات خود را در مورد چگونگی بحث در کلاس ارائه خواهند کرد.

ولز آنلاین هم گزارش داد که به کودکان چهار مدرسه ابتدایی در ولز، پروتئین حشرات در طول کارگاه‌ها ارائه می‌شود. این گزارش می‌افزاید که به بچه‌ها محصولی به نام VeXo داده می‌شود که ترکیبی از پروتئین گیاهی و حشرات است.

بچه‌ها فواید تغذیه‌ای و زیست‌محیطی خوردن حشرات، مانند جیرجیرک، ملخ، کرم ابریشم و کرم آرد را یاد خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

این گزارش‌ها اضافه می‌کند که افزایش تقاضا برای رژیم‌های غذایی سالم و پایدار در میان مصرف‌کنندگان در بریتانیا وجود دارد، زیرا هدف کاهش استفاده از محصولات گوشتی سنتی مانند گوشت گاو و مرغ است.

کد خبر 680343

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha