شهردار منطقه ۱۵ از عملیات ایمن سازی کانال سازمان آب خاورشهر به منظور حفظ جان کودکان و شهروندان پس از ۴۰ سال را خبر داد.

کانال آب منطقه 15

به گزارش  همشهری آنلاین، مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵ با اعلام این خبر گفت: عملیات ایمن‌سازی حاشیه شمالی کانال سازمان آب در شهرک خاورشهر به طول ۹۰۰ متر با جاگذاری ۳۰۰ نیوجرسی در حاشیه این کانال آغاز شد.

او با اشاره به اینکه کانال آب روباز خاورشهر با ۱۵۰ متر طول از حدود ۴۰ سال پیش برای انتقال آب و فاضلاب مناطق شهرداری ۲۰ و ۱۵ ساخته شد، افزود: هزار و ۶۵۰ متر از این کانال در ضلع جنوبی شهرک خاورشهر واقع است که از امروز ایمن‌سازی محدوده منطقه ۱۵ در دستور کار قرار گرفت.

بر اساس گفته شهردار منطقه «عملیات استقرار نیوجرسی در حاشیه این کانال و در محدوده منطقه ۱۵ در بازه زمانی یک ماه انجام خواهد شد. عملیات سرپوشیده سازی کانال نیز از منطقه ۲۰ آغاز شد و این عملیات در فصل پاییز به منطقه ۱۵ می‌رسد.»

او به حوادث ناگوار و دلخراش سال‌های گذشته به دلیل عدم ایمن‌سازی این کانال اشاره کرد و گفت: با اجرای عملیات ایمن‌سازی کانال دیگر شاهد اتفاقات تلخ و آسیب‌های اجتماعی در این شهرک نخواهیم بود. با تلاش و پی‌گیری‌های مستمر همکاران یکی از وعده‌های اصلی برای اهالی شهرک خاورشهر امروز پس از ۴۰ سال محقق می شود و تابستانی ایمنی را خواهیم داشت.

کد خبر 680051
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha