تیم استقلال که از چند هفته گذشته به عنوان قهرمانی در لیگ برتر رسیده، امشب در آخرین بازی فصل میزبان نفت مسجد سلیمان است.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تیم استقلال از ساعت۱۹ امشب در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود تا هم آخرین بازی فصلش را مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار کند و هم با برپایی جشن باشکوه قهرمانی، جام قهرمانی این فصل را به ویترین افتخاراتش بیفزاید.

با توجه به حضور بازیکنان ملی‌پوش در اردوی تیم‌ملی و اینکه از استقلال نیز ۵بازیکن در این اردو حضور دارند، ترکیب آبی‌ها در آخرین بازی کمی دستخوش تغییرات شده است. بعد از کش‌وقوس‌های فراوان بین کادر فنی استقلال و سرمربی تیم‌ملی نهایتا قرار شد امشب هر ۵ملی‌پوش آبی‌ها در جشن قهرمانی حاضر باشند اما فقط ۲نفر از آنها برای مسابقه در اختیار فرهاد مجیدی قرار بگیرند. با این اوصاف باید دید استقلال با چه ترکیبی به مصاف حریف می‌رود و آیا به هدف اصلی‌اش که ۷۰امتیازی شدن در فصل جاری است خواهد رسید یا نه. استقلال به‌دنبال شکستن رکورد امتیازات و قهرمانی بدون باخت است، ضمن اینکه رکورد بهترین خط دفاعی طی یک فصل هم کاملا در دسترس این تیم است، مگر آنکه ۳گل از نفت مسجدسلیمان دریافت کند!

با این تفاسیر کادر فنی استقلال ترکیب احتمالی زیر را برای بازی امشب درنظر خواهد گرفت:

سیدحسین حسینی که فصل درخشانی را پشت سر گذشته سرانجام به تیم ملی دعوت شد. گلر آماده استقلال به احتمال فراوان امشب هم در ترکیب اصلی مجیدی قرار می‌گیرد تا شانس آبی‌ها را برای رسیدن به رکورد افزایش پیدا کند.

رافائل داسیلوا و عارف غلامی که عملکرد خوبی در بازی هفته گذشته داشتند در این دیدار در دفاع میانی به میدان می‌روند. جعفر سلمانی و صالح حردانی نیز به ترتیب در جناح چپ و راست خط دفاعی بازی خواهند کرد.

روزبه چشمی پس از یک هفته غیبت امشب در ترکیب اصلی حضور پیدا می‌کند و در کنار مهدی مهدی‌پور، ابوالفضل جلالی و امیرحسین حسین‌زاده کمربند میانی استقلال را تشکیل می‌دهند.

کوین یامگا و آرمان رمضانی به احتمال زیاد زوج خط حمله استقلال در بازی امشب خواهند بود.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل داسیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، ابوالفضل جلالی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و آرمان رمضانی.

کد خبر 679900
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha