از ابتدای سال جاری میلادی، ۲۷ حمله مسلحانه در مدارس آمریکا بیش از هشتاد کشته و مجروح برجای گذاشته؛ همین اتفاق تقاضا برای کوله‌های ضدگلوله را ۲۰۰درصد افزایش داده است.

كوله پشتي ضد گلوله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تی‌آرتی، شرکت های تولید کننده کوله پشتی‌های ضد گلوله اعلام کردند که این صنعت در پی تیراندازی‌های گسترده اخیر در آمریکا شاهد افزایش ۲۰۰درصدی فروش را تجربه کرده است؛ چند روز قبل و پس از تیراندازی یک فرد مسلح در یک مدرسه ابتدایی حداقل ۱۹ کودک و دو معلم در تگزاس کشته شدند.

این اتفاق که نگرانی والدین را افزایش داده است، بازار کوله‌پشتی‌های ضدگلوله را تکان داد. یکی از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان محصولات دفاع شخصی به اینسایدر گفت که فروش آنها برای محصولاتی که می‌توانند به عنوان سپر هنگام تیراندازی عمل کنند، افزایش یافته است.

هنگام حمله مسلحانه، شخص می‌تواند با نگه داشتن کوله پشتی در برابر صورت یا سینه‌اش از خود محافظت کند. حمله مسلحانه تگزاس، بیست و هفتمین تیراندازی مدرسه‌ای است که از ابتدای سال جاری، ۲۰۲۲، در ایالات متحده رخ داده است. طی این حوادث حداقل ۸۳ نفر کشته یا زخمی شده‌اند.

افزایش تقاضای ۲۰۰ درصدی کوله‌پشتی‌های ضدگلوله | والدین آمریکایی چگونه فرزندانشان را به مدرسه می‌فرستند؟

این کوله‌ها که در جریان حملات سال‌های قبل نیز مورد توجه والدین قرار گرفته بودند به مرور ارتقا پیدا کردند و با وجود قیمت بالای آنها (بیش از صد دلار) وزن قابل قبولی در حدود ۶۰۰ گرم دارند.

کد خبر 679660
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    5 0
    این چه کاری آخه،قانون حمل سلاح تون رو درست کنید.سرکلاس نباشه تو حیاط تو مدرسه نباشه یه جا دیگه.
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    3 0
    خیلی ناجوره تو اون سن که باید اتل متل توتوله گاو حسن چه جوره بازی کنن باید با خشونت آشنا بشن.
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    3 0
    این زیبا کلام و دوستان بفرستین اونجا بین اون نژاد پرستاشون ببینم بازم میگن آمریکا وبعدش کف کنن