دوست دارید قبل از سفر، هتل‌ها و اقامتگاه‌های مقصد را بشناسید و با درنظرگرفتن شرایط و قیمتشان بهترین گزینه را انتخاب کنید؟

رزرو آنلاین هتل با اسنپ تریپ.jpg

خدمات رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی اسنپ تریپ این امکان را فراهم کرده است و خیلی ساده و راحت می‌توانید برای اقامت خود در طول سفر برنامه‌ریزی کنید. در ادامه، مزایای رزرو آنلاین هتل را توضیح می‌دهیم.

مزایای رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی با اسنپ

اسنپ تریپ: رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی با چند کلیک

با اسنپ تریپ به‌سادگی می‌توانید هتل‌ رزرو کنید. فرقی هم نمی‌کند به خارج از کشور می‌روید یا به یکی از شهرهای زیبای ایران، چون امکان رزرو هتل با اسنپ برای هر دو مقصد وجود دارد.

رزرو هتل با اسنپ به گونه‌ای است که واسطه‌ها حذف می‌شوند و هزینه‌ها کاهش می‌یابند. علاوه بر این، سادگی و سرعت فرایند رزرو هتل به این شیوه هم کارتان را راحت می‌کند.

۱. سریع و مطمئن

هرجا که باشید و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید سراغ اسنپ بروید و هتل رزرو کنید. دیگر نه لازم است نگران پیدانشدن محل اقامت مناسب در مقصد باشید و نه سردرگم می‌شوید که باید کدام هتل یا اقامتگاه را انتخاب کنید.

با اسنپ می‌توانید در عرض چند دقیقه از میان گزینه‌های مختلف هر شهر، مناسب‌ترین را انتخاب و رزرو کنید و مطمئن باشید وقتی به شهر مدنظر می‌رسید، مکان اقامت‌تان آماده است. این‌طوری نه وقت‌تان برای پیداکردن هتل گرفته می‌شود و نه اسیر انتخاب‌های اشتباه احتمالی می‌شوید. مثلا اگر مسافر کیش هستید، هتل مارینا و هتل هانی کیش گزینه‌های خوبی هستند که در اسنپ در دسترس‌اند.

۲. گزینه‌های متنوع

در اسنپ‌تریپ، با طیف وسیعی از گزینه‌ها برای اقامت روبه‌رو می‌شوید. هم هتل های باکیفیت بالا و چندستاره در میان گزینه‌ها هستند و هم اقامتگاه‌های ارزان‌تر مانند هتل‌آپارتمان، بوتیک‌هتل‌ها و بومگردی‌ها.

دنبال هتلی مجلل هستید یا هتل داخلی ارزان می‌خواهید؟ اگر بخواهید حضوری هتل رزرو کنید، نمی‌توانید تمام گزینه‌ها را بررسی کنید اما با رزرو اینترنتی هتل دست‌تان برای انتخاب بازِ باز است.

مسافر پایتخت هستید و به اقامت در هتل پارسیان آزادی فکر می‌کنید؟ راهی اصفهان زیبا می‌شوید و دوست دارید در هتل عباسی اقامت کنید؟ همه اینها با اسنپ شدنی هستند.

۳. پشتیبانی ۲۴ساعته

هنگام رزرو هتل با اسنپ، نگران مشکلات احتمالی نباشید. تیم پشتیبانی اسنپ تریپ همیشه در کنارتان است. وقتی از واژه «همیشه» استفاده می‌کنیم، یعنی تیم پشتیبانی در هر ۷ روز هفته و در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز در خدمت کاربران‌ است.

اگر پرسشی درباره فرایند رزرو آنلاین هتل دارید یا در فرایند رزرو مشکلی پیش آمده است، حتما با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید. این تیم تمام پرسش‌ها را پاسخ می‌دهد و مشکلات را پیگیری و حل می‌کند.

۴. تخفیف‌ و قیمت‌های خوب

اسنپ تریپ

رزرو آنلاین هتل های معتبر و اقامتگاه‌های مختلف باعث حذف واسطه‌ها می‌شود، بنابراین هزینه‌ها کمتر می‌شود. علاوه بر این، تخفیف‌های مختلفی هم برای رزرو هتل با اسنپ وجود دارد. این تخفیف‌ها در بسیاری از روزهای سال ارائه می‌شوند، مثلا در روزهای تعطیلی مانند عید نوروز که همیشه اقامتگاه‌ها شلوغ و گران‌تر از فصل‌های دیگر سال‌اند، اسنپ تخفیف‌های هیجان‌انگیزی برای کاربران در نظر می‌گیرد.

در ضمن با استفاده‌کردن از خدمات اسنپ می‌توانید امتیازهایی کسب کنید و با آنها کد تخفیف بگیرید.

۵. امکان مرور نظرات کاربران

با مرور نظرات کاربران و مشتریان قبلی هتل‌های مختلف و اقامتگاه‌ها از کیفیت و شرایط هریک آگاه می‌شوید. کاربران به هتل‌ها امتیاز هم می‌دهند و می‌توانید ببینید کاربران چه امتیازی به اقامتگاه‌ها داده‌اند و درباره‌شان چه می‌گویند.

۶. امکان رزرو هتل در کشورهای خارجی

با اسنپ می‌توانید برای اقامت در کشورهای خارجی هم هتل رزرو کنید. این امکان برای کسانی که تجربه سفر خارجی نداشته‌اند یا کسانی که مدام در سفرند بی‌نظیر است.

https://snapp.ir/hotels/

چطور با اسنپ تریپ هتل رزرو کنیم؟

اسنپ تریپ

برای رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی باید مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد سوپراپ اسنپ شوید؛
  • گزینه «هتل» را انتخاب کنید؛
  • هتل‌ها و اقامتگاه‌های داخلی یا خارجی را بررسی کنید؛
  • با انتخاب نوع اقامتگاه وارد صفحه اصلی آن شوید؛
  • مقصد و تاریخ سفر را مشخص کنید؛
  • فهرست مراکز اقامتی را مشاهده کنید؛
  • از فیلترهای مختلف (قیمت، تخفیف، نوع اقامتگاه، درجه هتل، هتل‌های پیشنهادی و بدون جریمه) کمک بگیرید؛
  • مشخصات هتل‌ها را بررسی کنید؛
  • بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برای اینکه رزرو هتل را تمام کنید، نیاز به کارتی دارید که عضو شبکه شتاب باشد. با این کارت می‌توانید هزینه را اینترنتی بپردازید.

امکان لغو رزرو تا قبل از تحویل‌گرفتن اتاق هم وجود دارد. البته اینکه چند روز قبل از تاریخ ورود رزرو خود را لغو می‌کنید هم مهم است. میزان جریمه لغو رزرو بسته به زمانش متفاوت خواهد بود. این جریمه از سوی هتل انجام می‌شود نه اسنپ.

در آخر

با رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی بخش مهمی از برنامه‌ریزی‌های سفرتان را بی‌دغدغه پشت‌سر می‌گذارید. این فرایند بسیار ساده و سریع است و گزینه‌های متنوعی را پیش رویتان می‌گذارد.

کد خبر 679596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha