رینوپلاستی کاهشی برای بینی هایی انجام می شود که قوز دارند (قوز بینی) یا بیمار دارای «قوز و انحراف همزمان» است و شامل کوچک کردن پشت بینی است. پشت به قدری برجسته است که باعث نافرمی در بینی و صورت خواهد شد.

image-20220528133545-1.jpeg

جراحی زیبایی قوز بینی به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. بسیاری از ما با بینی کامل به دنیا نمی آییم. بینی هایی که بیش از حد بزرگ هستند به خصوص برای بیمار ناراحت کننده هستند زیرا به نظر می رسد که چهره را تحت تأثیر قرار می دهند.

بیمارانی که با بینی های بزرگتر دست و پنجه نرم می کنند، اغلب از ظاهر نامتناسب، ناامیدی و خودآگاهی نسبت به ظاهر خود شکایت دارند. آنها معمولا سعی می کنند بینی خود را در عکس ها پنهان کنند یا به طور کلی از عکس گرفتن مخصوصا از نیم رخ خودداری کنند.

جراحی زیبایی بینی می تواند اعتماد به نفس بیشتری را برای این افراد ایجاد کند. اگر دیگر نمی توانید بینی بزرگی داشته باشید، وقت آن رسیده است که بدانید چگونه جراحی زیبایی بینی به شما کمک می کند تا به ظاهری که می خواهید برسید.

عمل جراحی زیبایی بینی

این شامل از بین بردن استخوان و یا غضروفی است که باعث ایجاد یک قوز یا برآمدگی پشت بینی می شود.

متخصصین رینوپلاستی برای اصلاح ظاهر بینی با برجستگی یا قوز، بینی را نسبت به صورت تجزیه و تحلیل می کنند. گاهی اوقات راه حل آنقدر کوچک کردن پل نیست، بلکه بیرون زدگی نوک بینی است.

متخصص رینوپلاستی باید ساختار را تجزیه و تحلیل کند تا مشخص کند که پل بینی ناشی از استخوان، غضروف یا ترکیبی از هر دو است.

هنگامی که مواد اضافی در حین کاهش برداشته شد، استئوتومی یا شکستگی استخوان های بینی را انجام می دهیم. به این ترتیب از درست بودن شکل نهایی اطمینان حاصل می کنیم و از عوارضی که در نهایت منجر به ایجاد یک پشت نامنظم می شود جلوگیری می کنیم.

نتیجه رینوپلاستی

نتایج رینوپلاستی زیبایی معمولاً بسیار رضایت بخش است و در طول جراحی قابل توجه است، اگرچه باید چند ماه صبر کنید تا نتایج نهایی پس از بهبودی را ببینید.

در طی جراحی زیبایی بینی، مشکلات عملکردی بینی نیز قابل حل است. به این ترتیب می‌توانیم سپتوم را تراز کنیم، حفره‌ها را باز کنیم یا اندازه شاخک‌ها را برای بهبود تنفس کاهش دهیم.

کوچک کردن پشت بینی را می توان با بی حسی موضعی با آرام بخش یا با بیهوشی عمومی، بسته به میل  و خواسته بیمار و یا بسته به پیچیدگی جراحی انجام داد

 عکس قبل و بعد از جراحی بینی

در اغلب موارد، رینوپلاستی کوچک بر روی بینی هایی که از ریشه تا نوک بینی قوس دارند انجام می شود.

اگر میخواهید از نتایج جراحی بینی خود به درستی اگاه شوید و نسبت به نتیجه کار اطمینان پیدا کنید اولا توقع نداشته باشید بلافاصله بعد از عمل نتیجه را مشاهده کنید و بایستی صبر داشته باشید و بینی حداقل ۹ ماه ورم دارد و دائم درگیر عکس قبل و بعد از عمل خود نشوید.

برداشتن قوز بینی با عمل بینی یا رینوپلاستی

جراحی زیبایی بینی کاهشی چیست؟

رینوپلاستی کاهشی یکی از دو روش جراحی بینی است که می تواند در طی جراحی بینی مورد استفاده قرار گیرد. روش دیگر رینوپلاستی تقویتی نام دارد که شامل بزرگ کردن بینی بسیار کوچک است.

عمل جراحی زیبایی بینی دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که می گوید: اندازه بینی را کاهش می دهد.

هنگامی که بیماران این نوع جراحی را انتخاب می کنند، ممکن است اندازه کلی بینی را کاهش دهند یا بر روی نواحی خاصی که باید کوچکتر باشند، مانند نوک، یک برآمدگی تمرکز کنند.

در طی این فرآیند، تغییر اندازه اغلب با برداشتن غضروف و یا استخوان از بینی برای رسیدن به شکل و اندازه دلخواه انجام می شود.

اولین مشاوره جراحی قوز بینی

مانند هر عمل جراحی دیگری، جراحی بینی باید با مشاوره انجام شود که بتوانید دیدگاه و ذهنیتی کامل از موارد قبل عمل و بعد عمل خود داشته باشید.

در این جلسه شما این فرصت را خواهید داشت که در مورد نحوه برداشتن قوز بینی با عمل یا رینوپلاستی خود صحبت کنید، چه چیزی را دوست ندارید، چه چیزی در آن دوست دارید و دوست دارید چه چیزی در آن تغییر کند.

در طول این مشاوره، جراح پلاستیک صورت، بینی شما را معاینه می کند، نسبت اجزای صورت شما را اندازه گیری می کند و از تغییرات دقیق مورد نظر شما ایده می گیرد.

هنگام بحث در مورد برنامه جراحی خود، همیشه ذهن خود را در مورد توصیه های جراح خود باز نگه دارید. اگر جراح شما به شما پیشنهاد می کند که بینی خود را کمی بزرگتر از آنچه می خواهید بسازید، خیلی سریع با پزشک خود مقابله نکنید. به یاد داشته باشید که جراح توصیه های خود را بر اساس نسبت های واقعی صورت شما به عنوان یک کل قرار می دهد، بنابراین توصیه هایی در مورد حفظ تعادل صورت ارائه می دهد.

بینی خیلی کوچک به اندازه بینی بیش از حد بزرگ توجه شما را به خود جلب می کند، بنابراین زیاد از اندازه سایز خود را کاهش ندهید.

تکنیک باز یا بسته در جراحی زیبایی بینی

صرف نظر از اینکه چه چیزی در حال تغییر است، اکثر جراحی های بینی به روشی مشابه به آن برخورد می کنند. همه آنها با برش شروع می شوند، چه به سبک بسته یا باز.

رینوپلاستی بسته یا اندونازال با برش هایی که در داخل سوراخ های بینی قرار می گیرد، شروع می شود، جایی که هیچ اثر یا اسکار قابل مشاهده ای باقی نمی ماند. جراح این روش را برای دسترسی به غضروف و ساختار استخوان زیرین انتخاب می کند تا در صورت نیاز اندازه آن را تغییر دهد.

در جراحی بینی باز یا خارجی، برش کوچکی در قسمت پایین بینی، درست بین سوراخ های بینی ایجاد می شود. اگرچه این یک زخم کوچک به جا می گذارد، اما مکان دیدن آن را تقریبا غیرممکن می کند. مزیت این روش دسترسی کامل جراح به مشاهده نوک بینی و یک سوم پایینی ساختار بینی است.

این یک روش ایده آل برای جراحی زیبایی بینی است که بر روی تغییر نوک بینی متمرکز است.

اگر بخواهید بیشتر از اندازه بینی خود تغییر دهید چه؟

برای بسیاری از بیماران، اندازه بینی آنها تنها منبع ناراحتی و ناراحتی نیست.

چنین بیمارانی همچنین ممکن است مشکلاتی با نوک پیازی یا نوک تیز، مشکلات تنفسی، پیچ خوردگی و سایر ویژگی های نامطلوب از جمله انحراف بینی داشته باشند.

اگر می‌خواهید در شکل بینی و همچنین اندازه آن تغییراتی ایجاد کنید، این موضوع را با جراح پلاستیک صورت خود در میان بگذارید تا یک طرح جراحی کامل ایجاد کنید که به هر مشکلی رسیدگی می‌کند.

کد خبر 679517

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha