پاناسونیک در آخرین نمونه لپ‌تاپ‌های تاف‌بوک خود مزیت‌های خاص منحصر به فردی را عرضه کرده است.

پاناسانویک قدرتمند

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از نیواطلس، شرکت پاناسونیک سال‌ها است که لپ‌تاپ‌های مقاوم تاف‌بوک خود را با هدف عرضه برای نیروهای کار محرک در محیط‌های پر مخاطره تولید می‌کند و حالا این شرکت یک مدل ۱۴ اینچی تاف‌بوک را عرضه کرده که ادعا می‌کند محکم‌ترین مدل تولیدی‌اش تا به الان است.

این لپ‌تاپ تجاری مقاوم که برای محیط‌های پرمخاطره کاری طراحی شده، دارای شاسی محکم آلیاژی منیزیمی با دسته داخلی و پوشش‌های پورت قفل‌دار تقویت‌شده است. لپ‌تاپ مذکور دارای مقاوت در مقابل آب در عمق ۱.۸ متری بوده و مطابق با استانداردهای IP۶۶ در مقابل نفوذ گرد و خاک مقاوم است.

در مقابل تغییرات شدید دمایی، شدت‌های مختلف تابش‌های خورشید نیز مقاومت کافی دارد و بدین جهت برای کار در مناطق ارتفاعی بالا بسیار مناسب است. مزیت جالب دیگر این نسل جدید لپ‌تاپ پاناسونیک صفحه نمایش بزرگ‌تر نسبت به نمونه‌های قبلی خود و در عین حال وزن کلی (حدود ۴۵۰ گرم) کمتر است.

پاناسونیک در این لپ‌تاپ ۸ جزء ماژولار قابل تعویض برای کاربر  تعبیه کرده است. این ۸ قسمت قابل تعویض با هدف  استفاده طولانی‌تر از لپ‌تاپ یا امکان سفارشی‌سازی مخصوص ماموریت‌ها است. این قسمت‌هاعبارتند از: باتری، حافظه، فضای ذخیره‌سازی، مناطق اتصال با برد و صفحه کلید.  لپ‌تاپ می‌تواند با درایو Blu-ray یا DVD به انتخاب کاربر کار کند. همچنین با تعبیه یک باتری دوم دیگر تا ۳۶ در محل کار با شرایط خاص (مانند عدم دسترسی به برق) بدون نیاز به شارژ به کار خود ادامه دهد.

قمیت پایه این دستگاه، ۴۸۹۹ دلار  اعلام شده و برای اویل بهار جاری عرضه خواهد شد.

کد خبر 679451

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha