مؤسسه همشهری با هدف فرهنگسازی و ترویج تولید اشتغال‌زا و دانش‌بنیان و در حمایت از کسب‌وکارهای فعال در این زمینه، پویش سدا را برگزار می‌کند.

پویش سدا

به‌ گزارش همشهری آنلاین، پویش سدا با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱، با عنوان سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری، با ۲ هدف «ترویج فعالیت کسب‌وکارهای تولیدی و دانش‌بنیان» و «تبیین اهمیت شعار سال به‌عنوان کار ویژه‌ رسانه‌ای» برگزار می‌شود. در این پویش، شرکت‌ها، مؤسسات و بنگاه‌های تولیدی، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها می‌توانند محتوای اختصاصی خود را در قالب متن (مقاله، خبر، گزارش، مصاحبه و...)، عکس، ویدئو و پادکست و با استفاده از تخفیف (تا سقف ۸۰ درصد) در رسانه‌های منتخب مؤسسه همشهری منتشر کنند.

سایت خبری همشهری آنلاین، روزنامه همشهری، ضمیمه نیازمندی‌های همشهری، مجله دانستنیها و حساب‌های کاربری مؤسسه همشهری در شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان رسانه‌های منتخب پویش سدا درنظر گرفته شده است.

بنا بر این گزارش، بسته‌های این پویش با هدف استفاده طیف وسیع و متنوعی از کسب‌وکارها (شرکت‌های بزرگ تولیدی تا استارت‌آپ‌های نوپا) طراحی شده تا این مؤسسات و بنگاه‌ها با هر سطح از بودجه بتوانند از آنها استفاده کنند.

فرایندهای اجرایی این پویش از طریق سایت «همشهری مارکت» به نشانی www.hamshahrimarket.com صورت می‌پذیرد و شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی، پس از ثبت‌نام، فرایند سفارش، ارسال و پیگیری انتشار محتوای خود را انجام دهند. این پویش از هفتم خرداد آغاز و تا پایان سال۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

کد خبر 679417

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دانش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha