با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و رؤسای سازمان‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و نظام صنفی رایانه‌ای کشور، از محصولات منتخب شرکت‌های فناور پارک فاوا در مشهد رونمایی شد.

فناور

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان‌رضوی، با حضور سید محمدامین آقامیری معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران کشوری و استانی، از محصولات منتخب شرکت‌های فناور پارک فاوا واقع در ساختمان اقتصاد دیجیتال استان خراسان‌رضوی رونمایی شد.

آقامیری ضمن بازدید از محصولات شرکت های فناور، با پیشرفت‌های بخش فناوری و نوآوری در حوزه کسب‌وکارهای نوپا و ظرفیت‌های ایجاد شده توسط شرکت‌های عضو پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی آشنا و بر لزوم حمایت همه جانبه از فعالیت‌های کارآفرین و دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد.

او با اشاره به ظرفیت‌های حوزه فناوری اطلاعات، اولویت اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را پیشرفت شبکه ملی اطلاعات معرفی کرد و سه محور توسعه صادرات فناوری اطلاعات، گسترش فناوری در دیگر صنایع و بومی‌سازی خدمات و محصولات حوزه فناوری اطلاعات را از اولویت‌های حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست.

بر اساس این گزارش، پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مشهد با سرمایه‌گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از سال ۱۳۹۷ در محل ساختمان پست ‏بانک این استان، آغاز به کار کرد؛ این ساختمان با زیربنایی ۳۰۰۰ متر مربع و در ۱۰ طبقه به صورت کامل در اختیار شرکت‌‏های عضو قرار داشته و در حال حاضر، شش شرکت فناور در این سایت فعالیت دارند.

کد خبر 684795

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha