پیام جدید لژیونر ملی پوش کشورمان در رسانه ها خبرساز شد.

امیرعابدزاده

به گزارش همشهری آنلاین، امیر عابدزاده با انتقال به فوتبال اسپانیا  و تیم دسته دومی پونفرادینا پیشرفت خیره کننده ای در آینده فوتبالی خود داشت تا جایی که در مقطعی پیراهن شماره یک تیم ملی را تصاحب کرده بود اما عابدزاده در این فصل ر قابت های لالیگا ۲ نتوانست با پونفرادینا به رقابت‌های لالیگا صعود کند.

این دروازه بان شب گذشته با انتشار پیامی به زبان اسپانیایی، از هواداران پونفرادینا تشکر کرد و باعث شد تا گمانه زنی‌ها نسبت به جدایی اش از این تیم بالا بگیرد.

در بخشی از پیام عابدزاده آمده است: «وقتی به پونفرادینا رسیدم به من گفتند که طرفداران پونفرادینا متفاوت هستند. از همان ابتدا متوجه این موضوع شدم و عشق و علاقه هواداران ما راهنمای تیم ما بود تا به جایی که باید برسیم.»

عابدزاده همچنین با اشاره به ناکامی پونفرادینا برای صعود به لالیگا آورده است: «ال تورالین (اشاره به ورزشگاه خانگی پونفرادینا و تماشاگران این تیم) با آهنگ‌ها، فداکاری و عشقش به ما یادآوری کرد که ورزش ما بسیار بزرگ‌تر از ناامیدی است که احساس می‌کردیم».

پیام عابدزاده با این جمله تمام می‌شود: «ما هرگز از رویاپردازی دست نمی‌کشیم».

سایت infobierzo اسپانیا از این پیام عابدزاده به عنوان نشانه‌ای از جدایی این دروازه بان یاد و اعلام کرد که عابدزاده نه تنها در اسپانیا بلکه در سایر کشورهای اروپایی هم مورد توجه تیم‌های دیگر است.

عکس | امیر عابدزاده با انتشار پیامی اسپانیایی خداحافظی کرد | پیشنهادات اروپایی جدید برای بچه عقاب

کد خبر 679268

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    7 5
    دیگه وقتش بره سطح اول لیگهای اروپایی