رسانه بلژیکی از تمایل دروازه‌بان سابق پرسپولیس برای بازگشت به فوتبال ایران خبر داد.

بیرانوند

به گزارش همشهری‌آنلاین، علیرضا بیرانوند پس از چند فصل درخشان در پرسپولیس به فوتبال اروپا رفت و به باشگاه آنتروپ پیوست، پس از یک فصل نه چندان موفق در این تیم بلژیکی رفته رفته نیمکت‌نشین شد و این شرایط باعث انتقال قرضی گلر ملی‌پوش به تیم بواویشتای پرتغال شد اما شرایط برای بیرانوند بسیار بدتر شد تا جایی که گلر اصلی تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی قطر به جانشین امیر عابدزاده در تیم اسکوچیچ تبدیل شد. بیرانوند اکنون پس از یک دوره ناموفق در فوتبال اروپا علاقه زیادی به بازگشت به فوتبال ایران و تیم سابقش یعنی پرسپولی نشان داده است. در همین راستا سایت «فوتبال نیوز» بلژیک در گزارشی به خداحافظی بیرانوند از تیم بواویشتا پرتغال بعد از یک فصل حضور قرضی در این تیم پرداخت.

بیرانوند با تیم آنتورپ بلژیک تا سال ۲۰۲۳ قرارداد دارد. این رسانه بلژیکی در این زمینه نوشت: علیرضا بیرانوند اخیرا اعلام کرده دوست دارد به پرسپولیس باشگاهی که از آنجا به آنتورپ منتقل شد، برگردد.  

این دروازه‌بان ایرانی علی رغم داشتن چند پیشنهاد اروپایی ولی ترجیح می‌دهد به پرسپولیس برگردد. دروازه‌بان ایرانی در فصل گذشته برای بواویشتا تنها ۱۰ بازی انجام داد و غالبا نیمکت‌نشین بود. بیرانوند بعد از تجربه ناموفق خود در لیگ پرتغال اکنون به آنتورپ برگشته ولی دوست دارد دوباره برای پرسپولیس بازی کند. باشگاه ایرانی باید با مدیران باشگاه بلژیکی رایزنی کند تا با پرداخت مبلغی رضایت نامه بیرانوند را کسب کند.

بیرانوند بعد درخشش به همراه سرخ پوشان از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ راهی اروپا شد و به تیم انتورپ بلژیک ملحق شد. اما دروازه بان تیم ملی در اولین فصل حضورش در بلژیک تنها ۱۰ بازی انجام داد و نتوانست در ترکیب اصلی جای بگیرد به همین خاطر فصل گذشته را به صورت قرضی بواویشتا پرتغال شد. اما دروازه‌بان ایرانی در پرتغال هم مثل بلژیک موفق ظاهر نشد و اکنون به دنبال بازگشت به پرسپولیس است.

کد خبر 676361

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha