سمپاشی بخش بسیار با اهمیت در کشاورزی و باغبانی است و در صورتی که به طور کاملاً دقیق و اصولی در نظر گرفته نشود؛ به احتمال فراوان محصولات حاصله از کیفیت مناسبی برخوردار نخواهند بود.

بهترین سمپاش شارژی و موتوری ها رو از کجا تهیه کنیم

 در این میان پر واضح است که باید برای از بین بردن آفات از دستگاه‌های سمپاش شارژی استفاده کرد که در مراکز مختلف در انواع و اقسام عرضه می‌شوند. اما همانطور که حتماً می‌دانید دستگاه‌های سمپاشی دارای قدرت و به طور کلی مشخصات خاص خودشان هستند که برای انتخاب نوع مناسب باید به موارد بسیاری توجه کرد. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین انواع سمپاش شارژی بپردازیم تا در صورت نیاز بتوانید نوع دلخواه و مناسب را خریداری کنید. در صورت تمایل پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی سمپاش دستی

از ساده‌ترین و ارزان‌ترین سمپاش‌های موجود در بازار می‌توان به سمپاش دستی اشاره کرد که در انواع مختلف قابل تهیه خواهد بود. برای استفاده از این سمپاش به نصب یک پمپ کوچک نیاز است تا قدرت پاشش سموم به طور کامل مهیا شود. البته همانطور که قابل حدس است این نوع سمپاش‌ها دارای قدرت پمپاژ پایینی هستند که البته با این حال می‌توان برای فضاهای کوچک‌تر استفاده کرد. به طورکلی محدودیت‌های سمپاش دستی به نسبت انواع سمپاش شارژی سبب شده است تا بکارگیری از آن به پایین‌ترین حد ممکن برسد. گفتنی است که بیشترین کاربرد این نوع از سمپاش‌ها برای موقعیت‌هایی مانند فضاهای ساختمانی و باغ‌های کوچک است که متناسب با نیاز افراد قابل خریداری است.

معرفی سمپاش پشتی موتوری

این نوع سمپاش برای فضاهای بزرگ‌تر در نظر گرفته می‌شود چرا که قدرت فشار و پاشش بیشتری دارد. ضمن اینکه جابجایی این نوع سمپاش بسیار راحت بوده و در زمان حمل و نقل نیز آسیبی به محصولات وارد نخواهد کرد. سمپاش پشتی موتوری به انواع و اقسام دسته بندی می‌شود که از جمله می‌توان به خرطومی و نوع پرتابل اشاره کرد. همچنین ناگفته نماند که این نوع از سمپاش‌ها به دو حالت دستی و شارژی بکارگیری می‌شوند که در نتیجه کار کردن با آنها بسیار آسان خواهد بود. اما اگر بخواهیم سمپاش‌های شارژی را دسته بندی کنیم باید به موارد زیر اشاره نماییم:

  • سمپاش پشتی کتابی. از ویژگی‌های این نوع سمپاش نصب تلمبه بر روی بدنه‌ی آن است. همچنین قیمت بهینه و سبک وزن بودن آن نیز از دیگر خصوصیات این نوع سمپاش شارژی به حساب می‌آید. ضمناً گفتنی است که یک تکه بودن سمپاش پشتی کتابی ممکن است شما عزیزان را در زمان آسیب به دستگاه، به دردسر بیندازد و مجبور شوید کل بدنه را تعویض کنید.
  • سمپاش طرح موتوری. بدنه فوق العاده‌ی این نوع از سمپاش‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های سمپاش طرح موتوری به حساب می‌آید. ضمن اینکه بر روی این سمپاش به راحتی می‌توان به نصب باتری و پمپ اقدام کرد. از معایب سمپاش طرح موتوری نیز می‌توان به عدم قابلیت نصب حالت دستی اشاره کرد.

معرفی بهترین سمپاش‌های شارژی و موتوری

حال با توجه به موارد عنوان شده، در ادامه به بررسی و معرفی بعضی از مدل‌های فوق العاده سمپاش شارژی می‌پردازیم تا در صورت نیاز به نوع دلخواه این محصول، با اطلاعات کامل‌تری نسبت به خرید اقدام کنید:

۱) سمپاش پرتابل فشار قوی ماک

این نوع سمپاش دارای یک موتور ۴ زمانه است که از یک شاسی بسیار مقاوم نیز برخوردار بوده که کار کاردن با آن را ساده‌تر کرده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول نیز می‌توان به وزن بسیار سبک و عملکرد فوق العاده‌ی آن اشاره کرد. ضمناً قدرت این سمپاش شارژی در حد ۲ اسب بخار بوده و ظرفیت سوخت آن نیز حداقل ۸۰۰ سی سی است. همچنین ناگفته نماند که با توجه به اینکه این سمپاش پرتابل از پاشش نسبتاً خوبی برخوردار است (حدود ۹ متر) به طور پیوسته از آن استفاده می‌شود.

سمپاش موتوری طرح هسکوارنا

۲) سمپاش موتوری طرح هسکوارنا

از ویژگی‌های این نوع سمپاش می‌توان به ظرفیت ۲۰ لیتر و قدرت موتور ۱.۷ اسب بخار اشاره کرد که این موارد بکارگیری از این دستگاه را در موقعیت‌های مختلف ساده‌تر کرده است. ضمناً با استفاده از پمپ این دستگاه به راحتی می‌توان حداکثر تا ۲۵ بار فشار را تأمین کرد. همچنین گفتنی است که برای نگهداری سمپاش موتوری طرح هسکوارنا بهتر است که هر چند وقت یک بار به تمیز کردن فیلترها و پر کردن گریس‌ خورها اقدام کنید.

۳) سپماش پشت موتوری رولکس

اگر نیاز به یک سپماش چند منظوره برای استفاده در موقعیت‌هایی تا ارتفاع ۶ متر دارید، بهترین گزینه‌ای که می‌توانید استفاده کنید، این نوع سمپاش شارژی پشت موتوری است. از ویژگی‌های منحصربفرد این دستگاه سمپاش می‌توان به امکان تنظیم ارتفاع و نوع پوشش نازل آن اشاره کرد که برای این منظور فقط کافی است که چرخش دسته سمپاش را در نظر بگیرید. همچنین ناگفته نماند که ظرفیت مخزن این محصول در حد ۲۵ لیتر است که به خوبی جوابگوی فضاهای بزرگ خواهد بود.

۴) سمپاش دوکاره پشتی جنپاور

این سمپاش شارژی دوکاره دارای ۳ نازل بوده و نوع باتری آن نیز ۱۲ ولت است. البته در کنار اینکه این سمپاش، شارژی است اما می‌توان با باتری نیز از آن استفاده کرد. همچنین اگر نیاز به سمپاشی دستی داشته باشید، فقط کافی است که محل نصب شیلنگ را تغییر دهید. ضمناً سمپاش دو کاره جنپاور دارای عرق‌گیر پلاستیکی نیز بوده که در کمتر دستگاه سمپاشی تعبیه شده است.

۵) سمپاش مورایکو دوکاره

از قدرتمندترین دستگاه‌های سمپاش می‌توان به سمپاش مورایکو اشاره کرد. این دستگاه با ویژگی‌های منحصربفردی که دارد به طور کامل می‌تواند موقعیت‌های مختلف را سمپاشی کند. ۴ نازل نوع تلسکوپی، ظرفیت حدود ۲۰ لیتر، دارای گیره‌های پلاستیکی و مواردی از این دست، تنها بخشی از قابلیت‌های این دستگاه سمپاش است که آن را برای استفاده کاملاً آماده کرده است. ضمناً این سمپاش، قابلیت کنترل فشار را نیز دارد که برای بسیاری از افراد دارای اهمیت است.

۶) سمپاش پشتی شارژی ۲۰ لیتری c۸

این سمپاش شارژی پشتی از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و با توجه به اینکه دارای وزن مناسبی است در زمان سمپاشی راحت جابجا می‌شود. نازل تلسکوپی-استیل این سمپاش نیز از جمله مزیت‌های این دستگاه است که در کنار توری درب و ۴ نازل همراه، سمپاش پشتی شارژی c۸ را به یکی از بهترین محصولات در این زمینه تبدیل کرده است. ضمناً ناگفته نماند که باتری ۱۲ ولت این محصول و همچنین نوع موتور آن عملکرد دستگاه را به نسبت سایر سمپاش‌های مشابه بهبود بخشیده است.

سمپاش موتوری طرح هسکوارنا

خرید انواع بهترین سمپاش شارژی از فروشگاه اینترنتی فارم کالا

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به انواع سمپاش‌ شارژی دارید؛ کافی است که از یک مرکز معتبر در این زمینه استفاده کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از فروشگاه اینترنتی فارم کالا بهره ببرید چرا که این فروشگاه در حال حاضر انواع و اقسام سمپاش شارژی را موجود کرده است که به دلخواه می‌توانید نوع مناسب را خریداری کنید. از مزیت‌های استفاده از فروشگاه فارم کالا می‌توان به کیفیت فوق العاده سمپاش‌ها اشاره کرد. برای استعلام قیمت سمپاش شارژی کافی است که با مدیران یا مشاوران این مجموعه در تماس باشید که برای این منظور کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در سایت https://farmkala.com/ استفاده کنید.

کد خبر 678386

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha