تاکر کارلسون، مجری محبوب شبکه فاکس نیوز که به خاطر عقاید راست‌گرایانه‌اش شناخته می‌شود، ممکن است پس از گزارش واشنگتن پست که می‌گوید او و همسرش سوزی از هانتر بایدن برای پذیرش پسرشان در دانشگاه جورج‌تاون کمک گرفته‌اند، کاملا برآشفته شود.

تاکر کارلسون

به گزارش همشهری آنلاین، هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، اغلب هدف حملات تاکر کارلسون در برنامه تلویزیونی‌اش قرار می‌گیرد.

کارلسون بیشتر به معاملات تجاری اشاره می‌کند که به گفته او هانتر بایدن از موقعیت سیاسی پدرش سوء استفاده می‌کند.

وجود ایمیل‌های کارلسون برای مدتی مشخص بود، اما واشنگتن پست ایمیل‌های جدیدی را فاش کرد که به گفته کارشناسان مورد تایید هم قرار گرفته است. ایمیل‌های فاش‌شده توسط واشنگتن پست شامل یکی از جانب «سوزی» همسر تاکر هم می‌شود. زمان این نامه‌ها به پیش از انتخاب بایدن به ریاست‌جمهوری آمریکا بازمی‌گردد.

طبق گزارش‌ها، او از هانتر بایدن پرسیده است: «تاکر و من بسیار سپاسگزار خواهیم بود اگر بتوانید نامه‌ای بنویسید یا با فردی در دفتر پذیرش جورج تاون درباره باکلی صحبت کنید.»

بر اساس گزارش‌ها، هانتر بایدن با نامه‌نگاری به دانشگاه جورج تاون موافقت کرده بود.

او پاسخ داد: «هر کاری که شما بخواهید انجام خواهم داد.»

تاکر کارلسون هم از ایمیلی نوشته است: «من نمی‌توانم به اندازه کافی از طرف باکی از شما برای نوشتن نامه به جورج‌تاون تشکر کنم. امیدوارم که عالی باشید و همه ما به‌زودی با یکدیگر شام بخوریم.»

کارلسون در چند وقت اخیر از طریق برنامه خود به فشار بسیاری بر بایدن‌ها داشته است. این ایمیل‌ها نشان می‌دهد که چگونه کارلسون زمانی به دنبال سود بردن از محافل سیاسی نخبگان در واشنگتن بود. همان کسانی که اکنون به‌صورت مرتب به عنوان طبقه حاکم از آنها انتقاد می‌کند.

کد خبر 677777

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha