همشهری آنلاین: سالیانه حدود دو میلیارد تومان برای پاکسازی و جمع آوری برچسب‌های تبلیغاتی غیرمجاز بر روی در و دیوار پایتخت به ویژه دیوار بیرونی و دَرِ خانه‌ها هزینه می‌شود‌.

حجت الله ملاصالحی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: پاکسازی این برچسب‌ها هزینه سنگینی را به شهرداری و شهروندان تحمیل می‌کند.

وی گفت: ‌در برخورد قضایی با شرکت‌های تبلیغاتی غیرمجاز تا کنون از مناطق 22 گانه 300 پرونده تشکیل و به محاکم قضایی ارجاع شده است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: هم اکنون با کمک شورای اسلامی شهر تهران و مسئولان قوه قضائیه،‌ شورای حل اختلاف در قالب شورایی مستقل با شرکت‌هایی که به طور غیرمجاز برچسب‌های تبلیغاتی بر روی در و دیوار خانه‌ها می‌چسبانند برخورد قضایی می‌کند.

وی گفت: با این اقدام در صورت مشاهده هر گونه بر چسب تبلیغاتی در مکان‌های ممنوع به ویژه بر روی در و دیوار خانه‌های پایتخت، ضابطان قضایی از آنها عکسبرداری می‌کنند و با شرکت‌های متخلف برخورد قضایی می‌شود.

ملاصالحی، همکاری شهروندان برای موفقیت در اجرای طرح برخورد با شرکت‌های تبلیغاتی غیرمجاز که با چسباندن برچسب، خدمات خود را تبلیغ می‌کنند، خواستار شد و گفت: شهروندان باید بدانند برخی شرکت‌هایی که برچسب تبلیغاتی روی در خانه‌ها نصب می‌کنند، مجوز قانونی فعالیت و 90 درصد آنها دفتر ندارند.

کد خبر 67766

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز