مرکز پاسخگویی سامانه ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از راه‌های دریافت اعتراضات و مشکلاتی است که شهروندان درمورد دریافت یارانه‌ها و کمک‌های معیشتی مطرح می‌کنند. یک شرکت، طرف قرارداد این مرکز وزارتخانه است و با استخدام معلولان و آموزش آنها، کار پاسخگویی به شکایات و اعتراضات مردم درمورد یارانه‌ها را به آنها سپرده است.

گزارش: مریم سرخوش

تصویر: مونا فاضلی

تدوین: مهدی کشوریان

کد خبر 677451
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha