سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
۰ نفر

 همزمان با اعلام تعطیلی ادارات و محیط‌های آموزشی شهر تهران در تاریخ سه‌شنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) از سوی کمیته اضطرار آلودگی هوا استانداری تهران؛ روابط عمومی نمایشگاه سی‌وسوم کتاب تهران اعلام کرد بخش فیزیکی نمایشگاه کتاب تعطیل خواهد بود و تنها شاهد فعالیت بخش مجازی این رخداد هستیم.

تعطیلی نمایشگاه کتاب

به گزارش همشهری آنلاین، مجید صحاف مسئول روابط عمومی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن تایید این مطلب گفت: قطعاً سلامتی شهروندان در اولویت سیاست های مدیران و متولیان امور فرهنگی از جمله نمایشگاه سی‌وسوم کتاب تهران است.

وی یادآور شد: در همین راستا و هم زمان با اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوا استانداری تهران مبنی بر تعطیلی پایتخت در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه به سبب آلودگی هوا؛ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در بخش فیزیکی -مصلی حضرت امام خمینی(ره) تعطیل خواهد بود و فعالیت این نمایشگاه در بخش مجازی ادامه دارد.

«نمایشنامه‌نویسان ایران» در نمایشگاه کتاب | ۴ عنوان جدید از انتشارات نمایش

هنرنمایی کوتاه قامتان در نمایشگاه کتاب

  عابد ملکی معاون استاندار تهران به ایرنا گفت: کمیته اضطرار آلودگی هوا لحظاتی قبل تشکیل جلسه داد و با توجه به شرایط بسیار ناسالم (شاخص ۲۳۸) برای تمامی گروه‌های سنی، همه مقاطع مدارس، ادارات و دانشگاه‌ها برای روز سه شنبه (۲۷ اردیبهشت) تعطیل خواهند بود.

وی گفت: آلودگی هوا روز سه‌شنبه تشدید می شود به همین منظور تصمیم گرفته شد فعالیت همه ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس در شهر تهران تعطیل شود.

سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» ۲۰ اردیبهشت با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر کشور لبنان، متولیان و دست اندرکاران فرهنگی کشور و ناشران ۳۰ کشور در مصلای امام خمینی (ره) طی آیینی گشایش یافت. این نمایشگاه از ۲۱ اردیبهشت آغاز به کار کرده و تا ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است. 

کد خبر 677002

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha