سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس جزئیات برنامه این فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه پارلمان را تشریح کرد.

مجلس

به گزارش همشهری‌آنلاین‏ ولی اسماعیلی سخنگوی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه صبح روز گذشته جلسه هیئت‌رئیسه فراکسیون با حضور قالیباف، برگزار شد، گفت: دستور کار این جلسه انتخابات هیئت‌رئیسه و نحوه ورود فراکسیون به این موضوع بود.

وی با بیان اینکه طبق تصمیم هیئت‌رئیسه فراکسیون مقرر شد تا در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده افراد برای جایگاه‌های ریاست، نواب رئیس، ناظران و دبیران در انتخابات هیئت رئیسه مجلس در سامانه‌ای که تعبیه شده نام نویسی کنند، افزود:  پس از آن در نشست مجمع عمومی فراکسیون که سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود برای این جایگاه‌ها رأی‌گیری انجام می‌شود.

نماینده گرمی در مجلس  تصریح کرد: بعد از پایان رأی‌گیری افرادی که در انتخابات فراکسیون انتخاب شوند و رأی بیاورند، اسامی آن‌ها را در روز چهارشنبه در صحن علنی به عنوان گزینه فراکسیون در اختیار نمایندگان قرار خواهیم داد.

 سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس درباره احتمال ثبت‌نام برخی از نمایندگان برای تصدی کرسی ریاست مجلس در این فراکسیون، گفت: احتمال اینکه تعدادی از نمایندگان برای این پست ثبت‌نام کنند وجود دارد که در آن سامانه تعبیه شده برای ثبت‌نام‌ها نیز این گزینه باز خواهد بود تا نمایندگان ثبت‌نام کنند.

به گزارش تسنیم، براساس تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس انتخابات هیئت رئیسه مجلس برای اجلاسیه  سوم روز چهارشنبه هفته آینده ۴ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 676799

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha