مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
۰ نفر

همانطور که می دانید برای خرید ووچر پرفکت مانی لازم است دو کارمزد پرداخت کنید. کارمزد اول کارمزدی است که توسط خود شرکت پرفکت مانی دریافت می شود. روش های مختلفی وجود دارد تا مبلغ این کارمزد را کاهش دهیم.

image-20220516093203-1.jpeg

کارمزد بعدی متعلق به نمایندگی های فروش می شود. برخی از تیم ها و نمایندگی ها قادر هستند در یک شرایط خاص مبلغ کارمزد را کم کرده و یا حتی آن را به صفر برسانند. در صورتی که تمایل به خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد دارید این مطلب را دنبال کنید.

محاسبه کارمزد شرکت پرفکت مانی

پیش از اینکه برای خرید ووچر پرفکت مانی اقدام کنید لازم است بدانید محاسبه کارمزد این شرکت چگونه است. مراحل ایجاد حساب و تایید حساب (احراز هویت) در پرفکت مانی کاملا رایگان انجام می شود. شرکت پرفکت مانی به منظور تامین هزینه های خود ملزم به دریافت کارمزد از کاربران می باشد. به طور کلی دو نوع حساب در پرفکت مانی قابل ایجاد است. حساب های معمولی و یا حقیقی و حساب های تجاری. هر کدام از این حساب ها کارمزد متفاوتی دارند. به عبارت دیگر شیوه محاسبه کارمزد برای هر یک از گروه ها به شکلی خاص صورت می گیرد. بنابراین ابتدا لازم است نوع حساب خود را مشخص نمایید.

عوامل موثر دیگر روی کارمزد پرداختی نهایتی روش شارژ حساب و خرید ووچر پرفکت مانی است. انتخاب روش های بهتر و قوی تر منجر به پرداخت کارمزد کمتر می شود. از آنجا که امکان استفاده از روش های عادی شارژ حساب نظیر پی پال و بانک های بین المللی برای مردم ایران وجود ندارد، بسیاری از افراد به منظور خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد از نمایندگی های فروش استفاده می کنند. اما استفاده از این روش هم با مشکلات و چالش هایی همراه است.

آشنایی با روش های شارژ حساب و خرید ووچر پرفکت مانی

برای خرید ووچر پرفکت مانی روش های مختلف زیادی وجود دارد. یکی از این روش ها تبدیل رمزارزی نظیر بیت کوین به ووچر است. اما این روش بازدهی خوبی ندارد. دلیل آن این است که رمزارزها خود آینده درخشانی دارند و می توانند پس از مدتی ارزش بالایی کسب کنند.

استفاده از ویزاکارت، مسترکارت یا بانک های بین المللی یکی دیگر از راه های کاهش کارمزد ووچر پرفکت مانی به شمار می رود.

اما استفاده از این روش نیز برای ایرانی ها با محدودیت هایی مواجه است.

بهترین و ساده ترین راه برای خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد استفاده از نمایندگی های فروش است.

دلیل آن این است که این نمایندگی ها به صورت مستقیم از شرکت پرفکت مانی را خریداری می کنند. بنابراین میزان کارمزد پرداختی شما را تا حد زیادی کاهش می دهند.

چگونگی خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد

کاهش کارمزد پرفکت مانی با تایید حساب

با وریفای کردن حساب خود می توانید میزان کارمزد پرداختی برای پرفکت مانی را تا حد زیادی کاهش دهید. این کار کاملا راحت بوده و مراحل تایید حساب به صورت رایگان انجام می شود. تنها کافیست مدارک لازم برای احراز هویت خود را به شرکت ارائه دهید. پس از تایید مدارک ارائه شده توسط مسئولان می توانید اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی کنید.

این روش به عنوان بهترین روش کاهش کارمزد ووچر پرفکت مانی به ویژه در خرید و فروش با حجم های بالا به شمار می رود.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد از نمایندگی های معتبر چه مزیت هایی دارد؟

هم اکنون نمایندگی ها و شرکت های مختلف زیادی در ایران خدمات پرفکت مانی را ارائه می کنند. اما اگر به دنبال خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد هستید لازم است به دنبال بهترین و معتبرترین فروشگاه ها باشید.

پشتیبانی تمام وقت و حل مشکلات احتمالی رخ داده از مهم ترین مزیت های خرید ووچر پرفکت مانی از نمایندگی های معتبر به شمار می رود.

آشنایی با بهترین فروشگاه خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد

شرکت پی پال اخیرا ایران را برای استفاده از خدمات خود تحریم کرده است. لذا مردم به دنبال روش های جایگزین برای خرید بوده اند. ووچر پرفکت مانی به عنوان یکی از این روش ها برای ثبت خریدهای بین المللی محسوب می گردد. تمامی خدمات خرید و فروش توسط شرکت پرفکت مانی به صورت آنلاین انجام می شود. بنابراین به منظور خرید ووچر پرفکت مانی نیازی به حضور در شرکت نخواهید داشت.

از نمایندگی های رسمی و مورد تایید پرفکت مانی در ایران می توان پرفکت فا را نام برد. سایت پرفکت فا امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد را برای شما فراهم کرده است.

امکان ثبت خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد در هر زمانی از سایت پرفکت فا وجود دارد. در واقع پرفکت فا کمترین میزان کارمزد را نسبت به دیگر رقبای خود از کاربران دریافت می کند.

گاها ممکن است میزان کارمزد نهایی شرکت پرفکت فا به صفر برسد.

کد خبر 676763

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha