لامبورگینی اوروس یکی از قدرتمندترین و گران‌ترین SUVهایی است که در حال حاضر به فروش می‌رسد. ظاهراً این برای برخی از مشتریان کافی نیست زیرا این شرکت ایتالیایی در حال توسعه نسخه قدرتمندتر است که انتظار می‌رود اواخر امسال عرضه شود.

لامبورگینی اوروس

به گزارش همشهری آنلاین وبه نقل از وب‌سایت موتور۱، در این خصوص باید گفت که فعلا از نسخه تمام الکتریکی خبری نیست. گفته شده در راه است، اما نه به این زودی‌ها و البته نه با اوروس Urus.

میتجا بورکرت، مدیر طراحی لامبورگینی در مورد نوع بالقوه بدون آلایندگی این سوپر شاسی‌بلند ایتالیایی گفت که چنین چیزی وجود دارد.

این طراح گفت: «دیر یا زود اوروس الکتریکی خواهد شد. صادقانه بگویم، مقررات در جهان و همچنین پذیرش اجتماعی، این را به چنین سمتی پیش می‌برد.»

دشوار است که بگوییم کلمات بورکرت دقیقا چه معنایی دارند، اما می‌توانیم بگوییم که مدیران دست‌کم یک اوروس الکتریکی را در نظر گرفته‌اند. مطمئن به نظر می‌رسد که با این نسل، چنین مدلی آماده نخواهد شد. این احتمالا بدان معنی است که با توجه به این واقعیت که جانشین آن قبل از سال ۲۰۲۸ وارد بازار نخواهد شد، ما باید دست‎کم تا پایان این دهه منتظر بمانیم تا Urus EV را ببینیم.

نسخه قدرتمندتر اوروس به بازار می‌آید | لامبورگینی حرکت به سمت برقی‌شدن را تایید کرد

تا آنجا که به بقیه خط تولید لامبورگینی مربوط می‌شود، بورکرت تأیید کرد که این شرکت تا زمانی که از نقطه نظر قانونی امکان‌پذیر باشد، موتور درون‌سوز را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

او می‌گوید: «با این حال، تغییر به پیشرانه‌های الکتریکی اجتناب‌ناپذیر است. من نمی دانم که آیا تا ۴۰ سال دیگر جوان‌ها هنوز از این کار راضی خواهند بود یا خیر. من هم کسی هستم که عاشق موتور احتراقی هستم، اما از حرکت به سمت برق نمی‌ترسم.»

کد خبر 676192

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha