سوپراسپورت‌ها هزینه زیادی دارند. اگر بخواهیم قیمت پایه را مورد بحث قرار دهیم، باید درباره یک عدد شش رقمی از دلارهایی که به سختی به‌دست می‌آیند صحبت کنیم.

لامبورگینی

به عنوان مثال، مقرون به صرفه‌ترین لامبورگینی که می‌توانید بخرید، هوراکان EVO RWD کوپه است که قیمت آن از حدود ۲۰۸ هزار دلار شروع می‌شود؛ البته طبیعی است که اگر بخواهید آپشن‌هایی اضافه کنید، قیمت بالاتر خواهد رفت.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، با این حال، قیمت بوگاتی شیرون بسیار متفاوت‌تر این حرف‌هاست.

قیمت آپشن‌های این خودرو از یک لامبورگینی صفر کیلومتر بیشتر است

قیمت پایه از میلیون دلار شروع می‌شود. این در صورتی است که شما بتوانید یکی از معدود افراد واجد شرایط بشید. اما اگر می‌خواهید «شیرون کربن آبی رویال» داشته باشید که آپشن‌هایی را مازاد بر شیرون دارد، باید ۲۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار بیشتر بپردازید. (۱۴۵۰۰ دلار گران‌تر از لامبورگینی مذکور)

بوگاتی شیرون سوپراسپورت با حداکثر سرعت ۴۳۸ کیلومتر در ساعت، قیمتی معادل ۳ میلیون و ۸۲۵ هزار دلار دارد و تنها ۹ نمونه از آن ساخته شده که البته همگی آنها به فروش رفته است.

طبق فهرست، رنگ آبی ویژه گران‌ترین گزینه است، اما سایر پیشرفت‌های سوپراسپرت W۱۶ نیز ارزان نیستند. Sky View که سقف شیشه‌ای به شیرون اضافه می‌کند، ۶۲ هزار دلار قیمت دارد که بسیار بیشتر از یک فولکس واگن گلف آر مدل ۲۰۲۲ صفر کیلومتر است!

کد خبر 659279

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    0 0
    این خبر برای دوستان لاکچری خودتون هست با دوستان نیازمند ما؟