اینترمیلان با شکست یوونتوس به قهرمانی در فینال کوپا ایتالیا رسید.

اینترمیلان

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های اینترمیلان و یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

اینتر شروع فوق‌العاده‌ای داشت و خیلی زود از حملاتش نتیجه گرفت. شوت تماشایی بارلا در دقیقه ۷ به قعر دروازه پرین رفت. کم‌کم یووه پیش آمد و چند موقعیت بسیار خوب را خلق کرد، ولی درخشش هاندانوویچ اجازه نداد بانوی‌پیر به گل تساوی برسد و نیمه نخست با برتری یک گله اینتر خاتمه یافت. در شروع نیمه دوم برخلاف نیمه اول این یوونتوس بود که با فشار بی‌امان کامبک زد. دقیقه ۵۰ شوت ساندرو با گذر از چند بازیکن به قعر دروازه اینتر رفت. دقیقه ۵۳ نوبت به ولاهوویچ رسید تا با هنرنمایی‌اش گل برتری یووه را بزند. تلاش اینتر برای به تساوی کشیدن بازی دقیقه ۸۰ نتیجه داد و پنالتی‌ای که مارتینس گرفت را چالهان‌اوغلو تبدیل به گل کرد.

بازی به وقت‌های اضافه رفت و در دقیقه ۹۹ این مرتبه داور بازی با کمک VAR یک ضربه پنالتی دیگر برای اینتر گرفت که این ضربه را پریشیچ تبدیل به گل کرد. دقیقه ۱۰۲ شوت پای چپ تماشایی پریشیچ آب سردی بر پیکره یوونتوسی‌ها ریخت. یووه که غافلگیر شده بود برای جبران در نیمه دوم وقت‌های اضافه ناکام بود و جام را تقدیم افعی‌ها کرد.

این هشتمین جام قهرمانی اینتر در کوپا ایتالیا بود. اینتر پیش از این دو بار مقابل یوونتوس در فینال قرار گرفته بود که در هر دو مسابقه بازنده شده بود، اما در این بازی به پیروزی رسید تا به این ترتیب دست شاگردان آلگری از جام کوتاه بماند.

کد خبر 675879

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha