فریدون جیرانی با انتشار فایل صوتی خطاب به مصطفی کیایی دبیر نخستین جشن کانون کارگردانان سینمای ایران به نکات قابل تاملی اشاره کرد.

جیرانی

به گزارش همشهری آنلاین،  فریدون جیرانی کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون با انتشار فایل صوتی خطاب به مصطفی کیایی دبیر نخستین جشن کانون کارگردانان سینمای ایران درباره برپایی این جشن و جوایزی که اهدا شده است به نکاتی درباره شرایط این روزهای سینمای ایران اشاره کرد.

جیرانی در این یاددداشت شنیداری گفت: «مصطفی کیایی عزیز خسته نباشید. داورانتان جایزه های قابل قبولی دادند. خاتون در انتقال آرمان های امروز در بستر تاریخ خیلی خوب  نوشته و کارگردانی شده. به برادران ارگ که هم  با سواد و با شعورند و هم بدون حاشیه با فیلم درجه یک پوست. خوشحال شدم که جایزه بهترین کارگردانی سینمای حرفه ای را به اصغر فرهادی دادید برای قهرمان. قهرمان یکی از تلخ ترین و تکان دهنده ترین فیلم های سینمای اخیر است که تصویر جامعه امروز را می شود در آن دید و چه خوب. البته من آتابای و جنایت بی دقت را هم دوست داشتم. تومان و بی همه چیز را هم دوست داشتم. کار جالبی کردید که به سه کارگردان زن از سه نسل جایزه دادید اما... ا.»

کد خبر 675866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha