رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به تحت تعقیب قرار گرفتن فائزه هاشمی از سوی دادستان گفت: بعضی‌ها برای کسب منافع شخصی خود هویت خود را زیرپا می‌گذارند.

محمدصالح جوکار

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به تحت تعقیب قرار گرفتن فائزه هاشمی از سوی دادستان و تشکیل پرونده برای او در دادسرا گفت: موضوع این است که بعضی‌ها همچون فائزه هاشمی برای کسب منافع شخصی خود هویت‌شان را زیر پا گذاشته و منافع ملی را می‌فروشند.

وی افزود: هویت هر فرد به فرهنگ کشوری است که در آن زندگی می‌کند و هر فرد وطن‌دوست و دارای هویت به آب و خاکی که در آن زندگی می‌کند علاقه‌مند است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: جداً مایه تأسف است که بعضی‌ها برای کسب منافع شخصی بخواهند هویت‌شان را زیر پا بگذارند و به منافع ملی و کشورشان پشت پا بزنند.

جوکار خاطرنشان کرد: این عده حتی ارزش اینکه اسم آنها را هم مطرح کنیم ندارد چرا که این افراد اینقدر کوچک و کم ارزش هستند که طرح اسم آنها و واکنش مستقیم به حرف‌هایشان موجب بزرگ‌تر شدنشان می‌شود.

وی افزود: هر انسان با هویت و با فرهنگ و وطن‌دوستی منافع شخصی خود را در ذیل منافع ملی و عزت ملی خود می‌بیند نه اینکه خودش را جدا از ملت و کشورش بداند.

گفتنی است  سخنگوی قوه قضاییه صبح امروز تاکید کرد که دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم فائزه هاشمی را تحت تعقیب قرار داده و پرونده‌ای در دادسرا تشکیل شده است.

به گزارش فارس، بیش از ۵۰ هزار نفر با ثبت پویشی در سامانه فارس‌من خواستار برخورد قضایی با فائزه هاشمی شده بودند.

کد خبر 675550

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha