بازپرس شعبه‌ اول دادسرای آبادان با تاکید بر اینکه بررسی پرونده قتل‌های سریالی آبادان و خرمشهر در اولویت کار این دادسراست، گفت:

 اگر کسی در این رابطه سستی و اهمالی انجام داده باشد، از سوی مسئولان ذی‌ربط با او برخورد می‌شود.

بازپرس مزرعه با تاکید بر اینکه این متهم به قتل معتاد نیست و حتی سیگار هم  نمی‌کشد، افزود: انگیزه فرید برای انجام قتل‌ها صرفا سرقت نبوده است بلکه او تنها از زنان متنفر بوده است.

مزرعه در مورد روش متهم در ارتکاب قتل‌ها  تصریح کرد: فرید بعد از سرقت طلاها در برخی اوقات آنها را در مکانی پنهان می‌کرده و بعد از مدتی به سراغ آنها می‌رفته و به گفته‌ خودش گویی تازه مرتکب قتل شده باشد، از این موضوع لذت می‌برده است.

بازپرس شعبه‌ اول دادسرای آبادان با تاکید بر اینکه رسیدگی به این پرونده در اولویت ویژه‌ دادسرای آبادان است، بیان داشت: اکیپ ویژه‌ اعزامی پلیس استان خوزستان در کشف این پرونده فعال بوده و سرهنگ مصطفایی رئیس اداره‌ قتل ناجا، از تهران به آبادان آمده است و اکنون یک سری تحقیقات تخصصی و محرمانه در حال انجام است.

وی در ادامه با بیان اینکه قوه‌ قضائیه سخت پیگیر این پرونده است، درباره‌ قصور احتمالی از سوی ادارات و نهادها که منجر به افزایش تعداد قتل‌ها شده است به ایسنا   ابراز کرد: به‌عنوان بازپرس پرونده، ما قتل‌های سال 87 را سریالی اعلام کردیم و در این ارتباط پرونده‌ اختصاصی تشکیل دادیم و سرنخ‌هایی مبنی بر شباهت این قتل‌ها با قتل‌های سال‌های قبل پیدا کردیم که با انجام بررسی‌های مشترک متوجه شدیم این قتل‌ها با هم در ارتباط است.

بازپرس مزرعه در ادامه  تاکید کرد: اگر کسی در این رابطه سستی و اهمالی انجام داده باشد، از سوی مسئولان ذی‌ربط با او برخورد می‌شود.

کد خبر 67499

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز