تیزری از سریال پوست شیر ساخته برادران محمودی با حضور شهاب حسینی و هادی حجازی‌فر که به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می شود منتشر شده است.

پوست شیر

به گزارش همشهری آنلاین، نوید و جمشید محمودی بعد از ساخت دو سریال «دل‌دار» و «سایه‌بان» در شبکه دو سیما در اولین تجربه سریال‌سازی‌ خود در شبکه نمایش خانگی، تولید یک درام جنایی را با نام «پوست شیر» در یکی از محله‌های تهران آغاز کرده‌اند.

شهاب حسینی دومین حضور خود را بعد از سریال «شهرزاد»  حسن فتحی، در این سریال به عنوان بازیگر نقش اول مرد تجربه می‌کند،  هادی حجازی‌فر که با فیلم‌های سینمایی ساخته محمدحسین مهدویان به شهرت رسید و حالا با فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به عنوان کارگردان و بازیگر روی پرده سینما است و سریال تلویزیونی «عاشورا» را هم در دست تولید دارد. حجازی‌فر در کارنامه بازیگری خود بازی در سریال «ممنوعه» در  نمایش خانگی را دارد.

پردیس احمدیه بازیگر فیلم سینمایی «لامینور» ساخته داریوش مهرجویی و سریال شبکه نمایش خانگی «نوبت لیلی» به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی که هم‌اکنون درحال پخش هستند، دیگر بازیگر این سریال «پوست شیر» است.

پردیس احمدیه، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام و بابک کریمی دیگر بازیگرانی هستند که در کنار شهاب حسینی در سریال «پوست شیر» نقش آفرینی می‌کنند. پانته‌آ بهرام دیگر بازیگر زن سریال «پوست شیر» است که تجربه حضور در سریال‌های شبکه نمایش خانگی «ملکه گدایان» ساخته حسین سهیلی زاده و «عاشقانه» منوچهر هادی را در کارنامه خود دارد.

بابک کریمی آخرین بازگیر مطرح شده در «پوست شیر» است که به تازگی در سریال‌ های «خاتون» ساخته تینا پاکروان و «می‌خواهم زنده بمانم» ساخته شهرام شاه‌حسینی، نقش آفرینی کرده است.

کد خبر 674948

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha