رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هنرها و اقدامات مرحوم نادر طالب‌زاده، گفت: انتظار داریم که نامگذاری یکی از معابر شهر به نام مرحوم طالب‌زاده با قید فوریت انجام شود.

مهدي پيرهادي

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی پیرهادی در شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک به مناسبت روز صلیب سرخ، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با تربیت نیروهایی خدوم و دلسوز برای امدادرسانی در حوادث و رویدادها می‌کوشد که اعضای جامعه را نسبت به رویدادها مصونیت ببخشد و زمینه جلوگیری از حوادث را فراهم کند.

او ادامه داد: معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری، سازمان فرهنگی و هنری و سازمان مدیریت بحران و تمام بخش‌هایی که می توانند در زمینه آموزش اقدام کنند، بستر آموزش و فرهنگسازی را در اختیار مردم و سمن ها قرار دهند و در راستای کاهش صدمات در مواقع بحران، شرایط را برای آموزشگران و امدادگران هلال احمر فراهم کنند تا بتوانند فعالیت‌های خود را انجام دهند.

پیرهادی با بیان اینکه امدادگران در خصوص انبارها در زمان امدادرسانی مشکل دارند، یادآور شد: از شهردار تهران انتظار داریم که توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

او با اشاره به هنرها و اقدامات مرحوم نادر طالب زاده، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که نامگذاری یکی از معابر شهر به نام مرحوم طالب زاده با قید فوریت انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روز تالاسمی، بیماری‌های خاص و لاعلاج، گفت: ۱۳۰ هزار بیمار داریم که به جهت این بیماری تا پایان عمر درگیر هستند. خواهش ما این است که شهرداری تهران و اداره کل سلامت نسبت به این افراد توجه ویژه داشته باشند و نهادها و مردم نیز که پیش از این توجه ویژه داشته باشند، بیش از پیش تلاش کنند تا از آلام این افراد کاسته شود.

کد خبر 674921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha