یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
۰ نفر

از احداث نخستین میدان میوه و تره‌بار در تهران ۴۳ سال می‌گذرد. سازمان میادین میوه و تره‌بار در دوره‌های مختلف تلاش کرده تا در تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی در مسیر خدمت به مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گام بردارد.

علی‌اکبر رضایی‌تبار، مدیر میدان میوه و تره‌بار جلال آل‌احمد در گفتگو با همشهری‌آنلاین: هدف اصلی ما در سازمان میادین میوه و تره‌بار و شهرداری تهران عرضه محصول با کیفیت و قیمت مناسب با توجه به وضعیت اقتصادی است. در شورای نرخ‌گذاری، جدولی داریم که تمامی آیتم‌ها در آن دیده شده است مانند تلفاتی که هنگام دستچین به وجود می‌آید. 

گزارش: مرجان حسینی

تصویر: حسین اینانلو

تدوین:‌ محمود دانش‌آموز

کد خبر 674878
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تی وی همشهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    در تره بار نزدیک محل ما برای پایین آوردن قیمت، محصولات رو دستچین می‌کنند و در نهایت میوه و سایر اقلام مثل سیب زمینی و پیاز با پایین ترین کیفیت به مردم عرضه میشه، محصولات خوب با کیفیت کجا میره؟ یا صادر می‌شه یا به خرده فروشها میرسه اونم با قیمت بالا.