مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
۰ نفر

شاید چون در این زمان به دنیا آمده‌ و زندگی کرده‌اید اصلاً دقت نکرده باشید و یا متوجه نشده باشید ولی ما برعکس اجدادمان با بحران مادی مواجه نیستیم و منابع زیادی داریم!

خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ‌ها

تلویزیون، لباس، خوراک و کالاهایی که حتی به آن‌ها نیازی نداریم و همۀ این‌ها به راحتی در دسترس همه قرار دارد. ما در عصر فرصت‌ها زندگی می‌کنیم. چه انتخاب شغل باشد یا شریک زندگی یا بهترین منبع خبری، گزینه‌های زیادی در اختیار داریم. پس چرا از زنده بودن احساس سعادت نمی‌کنیم؟

چرا خوشحال نیستیم یا فکر می‌کنیم کافی نیستیم؟ چرا بسیاری از ما تحت استرس زیاد هستیم و به شدت احساس ناامیدی می‌کنیم؟ بالاخره برعکس اجدادمان هر چیزی که می‌خواهیم در اختیارمان است. شاید دلیلش این باشد که ما سعی می‌کنیم همۀ کارها را با هم انجام دهیم و از همۀ فرصت‌های زندگی بهره ببریم. آن‌قدر گزینه‌های مختلف پیش رویمان داریم که در نهایت روی چیزهای اشتباه متمرکز می‌شویم.  شاید بتوان گفت که کلید داشتن یک زندگی خوب، رها کردن دغدغه‌ها و اهمیت ندادن به یک سری مسائل است.

شما باید یاد بگیرید تنها به چیزهایی اهمیت دهید که با ارزش‌های شخصی شما همسو هستند. تلاش مارک منسن نویسندۀ کتاب «هنر ظریف رهایی از دغدغه ‌ها» در همین راستا است. با خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها و مطالعۀ آن غافلگیر می‌شوید. مارک مَنسن نویسندۀ اهل ایالات متحده است که کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد. برای آشنایی بیشتر با این نویسنده، کتاب و خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

معنای زندگی با خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ‌ها

تابه‌حال دقت کرده‌اید که واقعاً از زندگی چه می‌خواهید؟ به عبارت دیگر، هدف نهایی‌تان چیست، دستاوردی که می‌خواهید در نهایت روی سنگ قبرتان هک شود چیست؟ پاسخ دادن به این سؤال اصلاً راحت نیست، نه؟ مطمئناً بسیاری از ما ادعا می‌کنیم که خوشبختی، سلامتی، خانواده‌ای دوست داشتنی و شغلی پردرآمد می‌خواهیم که از آن لذت‌ ببریم ولی این‌ها تنها جاه‌طلبی‌ است. متأسفانه اگر می‌خواهید در زندگی به جایی برسید باید مبارزه کنید.

رهایی از دغدغه ها

خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها  پیام پنهان مارک منسن

هر ارزشی (مثل محبوبیت) که تحت کنترل فرد نباشد ارزشی بد تلقی می‌شود و فرد باید تلاش کند تا آن را با چیزی قابل کنترل‌تر مثل وقت‌شناسی، صداقت یا مهربانی جایگزین کند. برای استفادۀ سودمند از زمان و انرژی، کافیست چیزی مهم و معنادار در زندگی بیابید. هر کسی در زندگی مشکلاتی دارد و بدون مشکل زندگی کردن تقریباً غیرممکن است. برای همین یافتن معنا در زندگی به شما کمک می‌کند تا به قدر کافی برای مشکلات خاصی که با آن روبه‌رو هستید تلاش کنید.

پیام پنهان مارک منسن این است که بالاخره انسان باید در زندگی دغدغه هم داشته باشد و دغدغه نداشتن اصلاً غیر ممکن است. در واقع ذات انسان با اهمیت دادن و دغدغه عجین شده است. سؤال اصلی این است که پس انسان باید به چه چیزی اهمیت بدهد و دغدغۀ چه چیز را داشته باشد؟این کتاب میخوانید. رها کردن دغدغه به معنای بی‌تفاوت بودن نیست؛ رهایی از دغدغه یعنی با متفاوت بودن خودتان مشکلی نداشته باشید.

در واقع چیزی به نام به کلی بی‌دغدغه بودن وجود ندارد و باید به همه چیز اهمیت دهید. چه متوجه شده باشید یا نشده باشید همیشه باید در زندگی انتخاب کنید که چه چیزی دغدغه‌تان باشد و چه چیزی را رها کنید. بلوغ زمانی اتفاق می‌افتد که فرد یاد می‌گیرد دغدغه‌اش تنها چیزی باشد که برایش در زندگی واقعاً ارزشمند است.

خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ‌ها

خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها اثر مارک منسن

مارک منسن در سال ۱۹۸۴ در ایالات متحده به دنیا آمد و در آستین، تگزاس بزرگ شد. برای تحصیل به بوستون، ماساچوست نقل مکان کرد و در سال ۲۰۰۷ از دانشگاه بوستون فارغ‌التحصیل شد. وی اکنون ۳۸ ساله است. منسن اولین وبلاگش را با هدف مشاوره دوستیابی در سال ۲۰۰۸ راه‌اندازی کرد. در سال ۲۰۱۰ نیز وبلاگ جدیدی به راه انداخت و در آن به مردان توصیه‌های کلی در مورد زندگی می‌داد. در سال ۲۰۱۵ منسون یک مقالۀ وبلاگی با عنوان «هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها» منتشر کرد که در واقع اساس دومین کتابش با همین نام بود.

مارک منسن از دانشگاه بوستون فارغ‌التحصیل شد. از جمله کتاب‌های معروفش می‌توان به «همه چیز به فنا رفته» و «شاد بودن کافی نیست» اشاره کرد. کتاب‌هایش تبدیل به پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز شدند و بیش از ۱۳ میلیون نسخه از آن‌ها در سراسر دنیا به فروش رفته است.

کلام آخر

این کتاب یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و گلوب‌ اند میل شد. انتشارات میلکان که پیشروی نشر کتاب‌های توسعۀ فردی، کسب‌وکار، رمان، فلسفه و زندگی‌نامه است کتاب «هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها» ‌را با ترجمۀ روان و شیوای میلاد بشیری منتشر کرده است. اگر علاقه‌مند به خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها هستید، می‌توانید سری به فروشگاه خرید کتاب آنلاین سی‌بوک بزنید و این کتاب را با تخفیف ویژه تهیه نمایید.

کد خبر 674755

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha