شاید فکر کنید که بازیگران تمام فیلم‌هایی را که در آنها نقش‌آفرینی کرده‌اند دوست دارند، اما جالب است بدانید که اینگونه نیست و بعضی از آنها از نقش خود متنفرند.

کیت وینسلت

به گزارش همشهری آنلاین ، احتمالا خیلی از شما فکر می‌کنید که بازیگران هالیوودی همگی از شغل‌شان راضی هستند و به انتخاب‌های خود درباره همه نقش‌هایی که ایفا کرده‌اند افتخار می‌کنند. اما در این قسمت  قصد داریم بازیگران معروف هالیوودی را به شما معرفی کنیم که هرگز از بعضی نقش‌های معروف و بزرگی که بازی کرده‌اند راضی نیستند.

رابرت پتینسون در نقش ادوارد کالِن

به گزارش نمناک، این ستاره سینما که نقش بتمن را بازی کرده، از نقشش در فیلم vampire یا خون‌آشام در سنین نوجوانی با عنوان ادوارد کالن اصلاً راضی نیست. در صورتی که همه فکر می‌کنند او بهترین نقش را ایفا کرده؛ اما خودش عقیده دارد که این پروژه اصلاً برایش جذاب نبوده است.

اعتراف جالب بازیگران معروف درباره نقش‌های معروفشان

جورج ریوز در فیلم سوپرمن

جورج یکی از معروف‌ترین نقش‌های خود را در فیلم superman یا ابرقهرمان ایفا کرد و نقش اصلی فیلم را برعهده داشت که ساختِ آن از سال ۱۹۵۲ تا ۱۹۵۸ به طول انجامید. بازیگران زیادی در آن ایفای نقش کرده‌اند اما خودِ او هرگز از بازی در این فیلم راضی نیست و دوست ندارد که کسی او را با این عنوان بشناسد.

شون کانری در فیلم جیمزباند

این بازیگر جزو افرادی بود که تا قبل از مرگش در سال ۲۰۲۰ دوست داشت که یک نقش موفقیت‌آمیز از خود به جای بگذارد. خیلی‌ها فکر می‌کنند که نقش او در فیلم جیمز باند یکی از بهترین‌هایش بوده است؛ در صورتی که خودِ او این فیلم را دوست نداشته و بر این باور بود که این نقش فاصله زیادی با شخصیت اصلی‌اش داشته است.

کریستوفر پلامر در نقش کاپیتان فون تراپ

این بازیگر معروف در فیلم خانوادگی فون تراپ که نقش کاپیتان را برعهده داشت و در سال ۱۹۶۵ آن را ایفا کرد، خیلی به شهرت رسید اما جالب اینجاست که خودِ او هرگز این نقش را دوست ندارد. احساس می‌کند شخصیتی که بازی کرده یک شخصیت کاملاً کلافه‌کننده و حوصله‌سربر است‌.

بِلِیک لایولی درنقش سرنا ون در وودسن

بلیک یکی از مشهورترین زنان هالیوودی است که این روزها نمایش‌های زیادی را از او می‌بینید. او در نقش سرنا وودسن خیلی معروف شد و توانست به موفقیت‌های زیادی برسد؛ در صورتی که خودِ او هرگز این نقش را دوست ندارد و راضی نبوده است.

هلی بری در فیلم زن گربه‌ای (cat woman)

این بازیگر معروف در هالیوود از دهه ۱۹۹۰ شروع به کار کرده و برای نقشی که بازی کرده بود، اسکار گرفت. نقشی که در فیلم Catwoman یا زن گربه‌ای ایفا کرده بود، یکی از معروف‌ترین نقش‌های او است؛ در صورتی که خودش اصلا این نقش را دوست ندارد و از کار خود راضی نیست.

کیت وینسلت در نقش رُز (تایتانیک)

کیت وینسلت جزو افرادی است که برای نقش‌هایش جایزه‌های زیادی دریافت کرده است؛ اما هیچ کدام از نقش‌هایی که بازی کرد، مانند تایتانیک مورد توجه قرار نگرفت. در صورتی که اگر از خودش سؤال کنید، عقیده دارد که هرگز بازی خود را در این فیلم قبول ندارد و امیدوار است که الان خیلی بهتر از آن زمان باشد.

اعتراف جالب بازیگران معروف درباره نقش‌های معروفشان

جیسون سگال در نقش مارشال اریکسن

سگال جزو افرادی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. او هرگز نقش خود به نام مارشال اریکسن که باعث شهرت زیادش شده است را دوست ندارد؛ البته که او معتقد است باید چند سال صبر می‌کرد تا نقش‌ها را به‌خوبی بررسی کرده و بعد وارد صحنه می‌شُد.

وایولا دیویس در نقش آیبیلین کلارک

وایولا نقش کلارک را هرگز دوست ندارد؛ در صورتی که یکی از معروف‌ترین نقش‌های اوست. دیویس آرزو می‌کند که ای کاش این نقش را بازی نمی‌کرده و از انجام این کار به شدت پشیمان است و خودش هم علت دقیق این تنفر را نمی‌داند.

جورج کلونی در فیلم بتمن

جورج کلونی در فیلم بتمن نقش بسیار معروفی داشت؛ نقشی که شاید خیلی از بازیگران آرزوی آن را داشته باشند اما خودش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اگر بخواهد صادق باشد، باید بگوید که از تماشای نقش خود در این فیلم لذت نمی‌برد و چه بسا پشیمان هم شده است‌.

اعتراف جالب بازیگران معروف درباره نقش‌های معروفشان

پن بدجلی در نقش جو گُلدبِرگ

بدجلی در نقشِ جو بهترینِ خود را به اجرا درآورده اما خودش اصلا از بابت ایفای نقش راضی نیست و شخصیتش را در این فیلم یک هیولا می‌داند و هرگز از این نقش خود لذت نمی‌برد، زیرا به عقیده او هیچ چیز دوست‌داشتنی ندارد.

جیمی دُرنان در نقش کریستین گری

جیمی هم جزو افرادی است که توانسته نقش‌های زیادی را به مرحله اجرا در بیاورد. یکی از معروف‌ترینِ آنها مربوط به فیلم طیف خاکستری است. در صورتی که خودِ او هرگز نقشش را در این فیلم دوست ندارد و فکر می‌کند که با انجام این کار و پذیرفتن این فیلم، خود و طرفدارانش را مسخره کرده است.

کد خبر 674727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خسروی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    2 0
    اوهوم اوهوم ( صدای صاف کردن گلو) الان داره ضبط میشه ؟ سلام بله من هم یک نقشی بازی کردم که در آن نقش باید به عنوان یک جوان ایرانی می بودم الان حس خوبی ندارم از اون نقش ای کاش نقش مثلا یک مرده که روش ملافه سفید کشیدن رو بازی می کردم تا اون نقش یا مثلا نقش یک کلاغ رو که در شب تاریک داره تو آسمون ابری پرواز میکنه