شب دوم مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان غیرعمد با عنوان پویش مردمی «مهربانی علوی» به میزبانی شهرداری منطقه ۱۸ با حضور جامعه خیّران، مسئولان ارگان‌ها و نهادها و همچنین شورای اسلامی شهر تهران در بوستان بزرگ قائم(عج) برگزار شد.

آزادی زندانیان

همشهری آنلاین_ رضا نیکنام: پویش مردمی «مهربانی علوی» از ابتدای ماه مبارک رمضان، با مشارکت و همکاری مسئولان ۵ منطقه شهرداری از جمله مناطق ۹، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۱ راه افتاد. نخستین شب از مراسم گلریزان به میزبانی شهرداری منطقه ۱۹ در بوستان بزرگ ولایت و دومین شب از این مراسم نیز به میزبانی شهرداری منطقه ۱۸ در بوستان بزرگ قائم(عج) برگزار و خیّران تهرانی در این پویش مردمی مبلغ ۴ میلیارد ریال معادل ۴۰۰ میلیون تومان بابت رهایی زندانیان غیرعمد هدیه کردند.

تلاش برای آزادی زندانیان غیرعمد | گلریزان ۴۰۰ میلیون تومانی در شب دوم پویش «مهربانی علوی» 

«رحیم محمدنژاد»، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۱۸ در این‌ باره گفت: «تلاش برای آزادی زندانیان غیرعمد بجز ثواب و پاداش اخروی، آثار و برکات بسیاری در جامعه به جا می‌گذارد. خانواده و فرزندان افرادی که به دلایل مالی غیرعمد از جمله ورشکستگی و... بر سر مسائل این چنینی دوران محکومیت خود را در زندان‌ها می‌گذرانند بیش از همه آسیب می‌بینند. نگاه مدیریت شهری این است که در سایه مشارکت افراد خیر و نیکوکار، این افراد از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده‌شان بازگردند تا بیش از این خانواده‌شان آسیب نبینند و بتوانند با توکل بر خدا و انتخاب راه و مسیر درست، به وضعیت زندگی‌شان سامان بخشند.»

در این جشن گلریزان «محبوب تیزپاز نیاری»، شهردار منطقه ۱۸، حجت‌الاسلام والمسلمین «فیروزجایی»، معاون دادستان تهران و سرپرست امور زندان‌ها و «جعفر شربیانی»، عضو شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری مناطق مختلف نیز حضور داشتند.

کد خبر 674673

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha