مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۷ - ۰۶:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم مقام معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: 5 قطعه زمین برای تجهیز کارگاه احداث تونل صدر - نیایش به پیمانکار این پروژه تحویل شد.

ناصر گودرزوند گفت: این 5 قطعه زمین با همکاری شهرداری منطقه 3 تحویل پیمانکار شده تا خودروها، ماشین‌آلات، محل استقرار کارگران و دیگر ملزومات در آن قرار داده شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، وی به زمین‌های در اختیار کارگاه تونل توحید نیز اشاره کرد و افزود: بالا و پایین تونل توحید در ابتدای بزرگراه و ابتدای خیابان آذربایجان نیز زمین‌های وسیعی برای قرار دادن ماشین‌آلات، ژنراتور و .. در اختیار پیمانکار گذاشته شده است.

گودرزوند با بیان اینکه بخشی از این زمین‌ها در جنب بوستان ملت قرار دارد گفت: استقرار کارگاه احداث تونل و ماشین‌آلات کارگاه در این مکان، خللی در عبور و مرور شهروندان به خیابان و بوستان ملت وارد نخواهد ساخت، آسایش شهروندان از مسایلی است که در اجرای پروژه به آن اهمیت می‌دهیم. این زمین‌ها به صورت موقت و تا پایان پروژه در اختیار پیمانکار قرار دارد.

قائم مقام معاون فنی و عمران شهرداری تهران با اشاره به زمان‌بندی صورت گرفته در مورد عملیات تونل صدر - نیایش اظهار داشت: تا کنون اقدامات انجام شده طبق زمان‌بندی پیش رفته و بلافاصله بعد از تجهیز کارگاه، عملیات حفر تونل آغاز می‌شود.

وی افزود: نقشه‌های انحراف ترافیک تونل نیز تکمیل شده و با آغاز عملیات، اجرایی خواهد شد.

کد خبر 67441

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز