مجموع نظرات: ۲
چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
۲ نفر

آیا تاکنون برای دریافت خدمات وکیل انحصار وراثت، طلاق توافقی و طلاق از طرف زن به موسسه حقوقی دادنیک مراجعه کرده‌اید؟ همه ما در مقطعی از زندگی خود به خدمات حقوقی نیاز خواهیم داشت.

طلاق توافقی

چه به‌عنوان کسب‌وکار و یا به‌عنوان یک فرد، یک وکیل استخدام خواهیم کرد. مؤسسه حقوقی دادنیک از جمله مؤسساتی است که تمامی خدمات حقوقی مانند امور خانواده (مثل طلاق، ازدواج، مهریه، خروج همسر از کشور)، انحصار وراثت (مثل ثبت و صدور گواهی فوت، تقسیم و تحریر ترکه و صدور گواهی انحصار وراثت)، امور ملکی، امور اداری، امور دانشگاهی، امور بانکی، امور سجلی و ثبت‌احوال را کاملاً تخصصی به ایرانیان خارج از کشور ارائه می‌دهد. تیم متخصص مؤسسه حقوقی دادنیک باتوجه‌به دغدغه و مشغولیت‌های افراد به‌ویژه آن دسته از ایرانیان خارج از کشور که شرایط حضور در ایران را ندارند، ‌تمام امورات حقوقی موکلان خود را توسط کارشناسان حقوقی و وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌صورت کاملاً شفاف رسیدگی می‌کنند.

مزایایی مراجعه به مؤسسه حقوقی دادنیک

از جمله مزایایی که مراجعه به مؤسسه حقوقی دادنیک دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره حقوقی رایگان: کارشناسان حقوقی این مؤسسه به‌صورت کاملاً رایگان به شما در مورد مسائل حقوقی مورد نظرتان مشاوره داده و شما را راهنمایی می‌کنند.
  • پشتیبانی اختصاصی پرونده: اگر شما یک یا حتی چند پرونده حقوقی نزد این مؤسسه داشته باشید هر پرونده باتوجه‌به موضوع خود دارای یک پشتیبان اختصاصی خواهد بود و هر هفته یک گزارش از روندی که پرونده شما طی کرده به شما ایمیل خواهد شد. کارشناسان این مؤسسه حتی بعد از اتمام پرونده نیز سؤالاتی که شما دررابطه‌با پرونده دارید را نیز پاسخگو بوده و شما را راهنمایی خواهند کرد.
  • وکلای پایه یک دادگستری: این مؤسسه متشکل از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا است که هرکدام در یک زمینه حقوقی متخصص بوده و در آن زمینه فعالیت می‌کنند.
  • جلسات آنلاین: از آن جایی که موکلین خارج از ایران مؤسسه حقوقی دادنیک امکان شرکت در جلسات حضوری را ندارند، این مؤسسه در واتس‌اَپ و اسکایپ جلسات آنلاینی را با موکلین خود برگزار می‌کند.
  • ثبت‌نام در سامانه میخک: درصورتی‌ که  لزوم و تمایل استفاده از سایت میخک وجود داشته باشد، کارشناسان دادنیک به شما در فرایند احراز هویت، ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری کمک خواهند کرد.
  • انجام تمام امور حقوقی: همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، این مؤسسه متشکل از وکلایی است که در زمینه‌های حقوقی مختلف تخصص دارند به همین دلیل این مؤسسه امکان و توانایی انجام تمام امور حقوقی در هر زمینه‌ای را دارد.
  • تنظیم انواع وکالت‌نامه: وکلا و کارشناسان این مؤسسه باتوجه‌به توافقاتی که بین شما و آن‌ها صورت‌ گرفته و حدود اختیارات که شما تعیین می‌کنید، می‌توانند انواع وکالت‌نامه‌ها را تنظیم کنند.

در ادامه قصد داریم به برخی از خدماتی که توسط مؤسسه حقوقی دادنیک ارائه می‌شود بپردازیم؛

وکیل طلاق توافقی برای ایرانیان خارج از کشور

در ابتدا باید بدانیم که طلاق توافقی نوعی از طلاق است که در آن خانم و آقا هر دو مایل و خواستار به جدایی هستند و در زمینة موضوعات اساسی همچون مهریه، نفقه، حضانت فرزندان و... باهم به توافق رسیده‌اند. برای انجام این نوع طلاق هم خانم و هم آقا هر دو می‌توانند اقدام به جدایی و متارکه کنند و هم می‌توانند به یک وکیل طلاق توافقی، وکالت دهند. درگذشته یک فرد ایرانی که در خارج از ایران سکونت داشت برای وکالت دادن به وکیل طلاق توافقی باید به سفارت ایران در کشوری که در آن زندگی می‌کرد، مراجعه نموده و از آن طریق فرایند وکالت دادن را طی می‌کرد. اما امروزه این کار به‌صورت آنلاین نیز انجام می‌شود و برای اینکه به وکیل موردنظر خود وکالت دهید می‌توانید از سامانه‌های ثنا یا میخک استفاده کنید.

وکیل طلاق از طرف زن

وکیل طلاق از طرف زن

طبق قانون ایران حق طلاق به طور پیش‌فرض با آقا است، اما مرد می‌تواند این حق را به خانم نیز واگذار کند. با واگذار کردن حق طلاق از طرف آقا به خانم این حق از مرد ساقط نمی‌شود. درصورتی‌که آقا حق طلاق را به خانم واگذار کند، آقا و خانم هر دو از این نظر در سطح و وضعیت برابری قرار می‌گیرند و خانم نیز می‌تواند هر موقع که بخواهد اقدام به طلاق و متارکه کند. حق طلاق برای اینکه کامل باشد باید دارای ۳ ویژگی زیر باشد؛

  1. این واگذاری حق طلاق بلاعزل باشد (در واقع محدود به تاریخ و زمان نباشد و خانم هروقت که بخواهد بتواند اقدام به طلاق کند)
  2. حق توکیل به‌غیر، موجود باشد (خانم بتواند برای حضور در مراحل طلاق وکیل بگیرد)
  3. اسقاط حق در تجدید فرجام‌خواهی و نظرخواهی موجود باشد (بعد از صادر شدن دادنامه خانم بتواند بلافاصله به دفتر طلاق مراجعه کند)

خانمی که خارج از کشور ساکن است و این وکالت را از طرف همسرش دارد می‌تواند با ارسال وکالت‌نامه به ایران و دادن وکالت به یک وکیل به‌جای آقا بدون اینکه به ثبت‌نام آقا از سامانه‌های ثنا و میخک نیازی باشد، طلاق بگیرد. این کار توسط وکلای موسسه حقوقی دادنیک نیز قابل انجام است. اما درصورتی‌که حق طلاق به خانم واگذار نشده باشد و خانم قصد جدایی از همسرش را داشته باشد باید دلایل محکمه پسندی همچون مواردی که در زیر بیان خواهیم کرد را برای این درخواست خود به دادگاه ارائه دهد.

  • عدم پرداخت نفقه: به مدت ۶ ماه متوالی نفقه پرداخت نشده باشد.
  • سوءرفتار زوج: رفتار زوج به حدی زشت و ناپسند باشد که زوجه در عسروحرج باشد.
  • غیبت زوج: زوج بدون دلیل به مدت ۴ سال یا بیشتر از همسر و خانوادة خود دور باشد. (که اگر ۶ ماه متوالی در دادگاه حضور پیدا نکند اثبات خواهد شد)
  • زوج به بیماری صعب‌العلاج مبتلا باشد.
  • زوج اعتیاد به مواد مخدر داشته باشد.
  • جنون زوج
  • شغل نامناسب زوج: زوج مشغول به کاری باشد که به آبروی خانوادگی زوجه لطمه وارد کند.
  • محکومیت زوج به ۵ یا بیشتر از ۵ سال زندان
  • محکومیت زوج به ارتکاب جرم و رفتار خلاف شئون
  • عقیم بودن زوج
  • مفقودالاثر بودن زوج (این مسئله نیز با ۶ ماه غیبت زوج در دادگاه اثبات می‌شود)

اصولاً طلاق از طرف زن کمی پیچیده‌تر است به همین دلیل بهتر است که به یک وکیل طلاق ماهر، وکالت داده شود. حال خانم باید یک وکیل طلاق را که مانند وکلای مؤسسه حقوقی دادنیک به فعالیت در زمینه امور حقوقی ایرانیان خارج از کشور می‌پردازد، انتخاب کرده و به او وکالت‌نامه دهد و سپس وکیل با این وکالت‌نامه اقدام به طلاق نماید.

وکیل انحصار وراثت

یک وکیل انحصار وراثت می‌تواند برای کسانی که خارج از ایران ساکن هستند امور مربوط به ارث و وصیت‌شان را بدون اینکه نیاز به حضور فرد در ایران باشد انجام دهد. در واقع اگر یکی از آشنایان و یا اعضای خانواده شما یا کسی که شما جزو وراث آن به‌حساب می‌آیید در ایران فوت شود، می‌توانید به یک وکیل انحصار وراثت در ایران وکالت دهید تا به‌عنوان نماینده شما در ایران بر روی پروندة شما فعالیت کند.

مؤسسه حقوقی دادنیک

مؤسسه حقوقی دادنیک در تمامی زمینه‌های حقوقی و کنسولی به طور تخصصی درحال‌خدمت رسانی به ایرانیان خارج از کشور است و شما می‌توانید با برقراری ارتباط با وکلای پایه یک دادگستری این مؤسسه به آن‌ها وکالت دهید تا تمامی امور حقوقی شما را در زمینه‌های مختلف بدون نیاز به حضور شما انجام دهند. درصورتی‌که به هرگونه مشاوره حقوقی و یا پشتیبانی پرونده‌های حقوقی نیاز داشتید، می‌توانید از طریق تماس با شماره‌های تلفن یا ایمیل، واتس‌اَپ، اسکایپ و یا مراجعه به سایت https://dadnik.com/  با این مؤسسه ارتباط برقرار کنید.

کد خبر 674204

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha