درخواست حذف امبر هرد از «آکوامن ۲» بیش از ۲.۶ میلیون امضا دارد.

امبر هرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از insider، این طومار در سال ۲۰۲۰ پس از حذف جانی دپ، همسر سابق امبر هرد از فیلم «جانوران شگفت‌انگیز» آغاز شد.

در این دادخواست ادعا شده است که هرد یک سوءاستفاده‌گر خانگی است که این ادعا از سوی جانی دپ افشا شده است. این طومار برای حذف امبر هرد از جمع بازیگران «آکوامن ۲» در روز شنبه به بیش از ۲.۶ میلیون امضا رسیده است که جانی دپ به افترا علیه او شکایت کرده است.

با پایان یافتن هفته سوم محاکمه پر سر و صدا، این طومار از مدیران شرکت برادران وارنر اینترتینمنت می‌خواهد که «کار درست را انجام دهند» و هرد را از دنباله «آکوامن» که رسماً «آکوامن و پادشاهی گمشده» نامیده می‌شود، حذف کنند. این بازیگر نقش "مرا" را در این فرانچایز بازی می‌کند.

در این طومار نوشته شده است که امبر هرد به عنوان یک آزارگر خانگی توسط جانی دپ معرفی شده است. همچنین ادعا می‌کند که از زمان طلاق این زوج، هرد به طور سیستماتیک برای ویران کردن دپ در هالیوود، چندین روایت از وقایع جعلی را تکرار کرده است، دروغ گفته و روایت‌های نادرستی از او ایجاد کرده است و ازین شرایط به نفع خودش سوءاستفاده کرده است.

این طومار می‌افزاید که خشونت خانگی علیه مردان باید به رسمیت شناخته شود، و باید برای جلوگیری از تجلیل از یک متجاوز شناخته‌شده در صنعت سرگرمی اقدام کرد.

پس از جدایی این زوج در سال ۲۰۱۶، هرد در سال ۲۰۱۸ مقاله‌ای برای واشنگتن پست نوشت که در آن خود را قربانی آزار خانگی توصیف کرد، در حالی که هرگز از جانی دپ نام نبرد. دپ به خاطر این مقاله از هرد شکایت کرده و او را به آزار فیزیکی و کلامی علیه خودش متهم کرده است. هرد این اتهامات را رد کرده و با ادعای اینکه دپ تحت تأثیر مواد مخدر یا الکل بوده است، از او سوء‌استفاده فیزیکی کرده است.

جیکوب سرکیسیان از اینسایدر گزارش داد که درخواست برای حذف هرد در سال ۲۰۲۰ پس از حذف دپ از نقش خود در فرنچایز «جانوران شگفت‌انگیز» انجام شد. کریستن آکونا از اینسایدر گزارش داد که از جانی دپ چند روز پس از شکست دادن پرونده افترا علیه ناشران The Sun به دلیل مقاله‌ای که او را به عنوان یک «همسر کتک‌زن» توصیف می‌کرد، از او خواسته شد از اسپین‌آف «هری پاتر» استعفا دهد.

این اعتراض که توسط نویسنده و هنرمند جین لارسون سازماندهی شده است، هدفش سه میلیون امضا است. سایت Change.org در صفحه‌اش اشاره می‌کند که اگر این طومار به هدف خود برسد، یکی از اعتراضات امضاشده برتر در وبسایت خواهد بود.

در ژوئیه ۲۰۲۱، پیتر سافران، تهیه‌کننده «آکوامن و پادشاهی گمشده»، در پادکست «ملت قهرمان» به اعتراض‌ها برای حذف هرد پرداخت. سافران گفت که تیمش به فشار هواداران واکنش نشان نداد و تاثیر کمی بر تصمیم برای حفظ امبر هرد در فرنچایز داشت.

کد خبر 673700

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha