جانی دپ هنگام ورود به دادگاه افترا علیه امبر هرد گفت که برای طرفدارانش وافل درست کرده است.

جانی دپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از independent، جانی دپ هنگام ورود به دادگاه ویرجینیا در روز نوزدهم دادگاه افترا علیه امبر هرد به مطبوعات گفت که برای هوادارانی که بیرون دادگاه منتظر بودند وافل درست کرده است.

دادگاه تلویزیون گزارش داد که این بازیگر ۵۸ ساله، روز پنجشنبه به دادگاه منطقه فیرفکس وارد شد.

آقای دپ از خانم هرد به دلیل ادعای سوءاستفاده از او در مقاله‌ای در واشنگتن پست در سال ۲۰۱۸ شکایت کرده است و ادعا می‌کند که این مقاله بر اعتبار او برای دریافت نقش‌های هالیوودی که زمانی به او پیشنهاد شده بود، تأثیر گذاشته است.

روز پنجشنبه (۱۹ مه)، قبل از شروع مراحل دادگاه، در ویدئویی که از او هنگام پیاده شدن از خودرویش و وارد شدن به دادگاه منتشر شده، نشان می‌دهد که دپ از هواداران تشویق‌کننده‌اش استقبال کرد و اظهار داشت که برای همه آنها صبحانه درست کرده است.

وقتی از او پرسیده شد که چه چیزی آماده کرده است، آقای دپ با کنایه گفت: «وافل».

طرفداران دپ اشاره کرده‌اند که این بازیگر شوخی کرده است و وقتی از او در مورد جمعیت هیجان‌زده بیرون دادگاه پرسیده شد، این اظهارنظر ساده را بیان کرد.

در همین حال، از حامیان آقای دپ فیلم گرفته شده است که هر روز خانم هرد را هو می‌کنند و ماشین‌های تیم حقوقی او را هنگام ورود و خروج از دادگاه تعقیب می‌کنند.

پس از پایان شهادت خانم هرد در ۱۷ می، چندین شاهد همچنان باید از طرف او در دعوای افترا چند میلیون دلاری که در ۱۱ آوریل آغاز شد، دفاع کنند.

انتظار می‌رود بروس ویتکین دوست دوران کودکی آقای دپ، تریسی جاکوبز، نماینده سابق او، جوئل ماندل مدیر تجاری سابق و الن بارکین بازیگر از طریق ویدئویی شهادت دهند.

در همین حال، وکیل سابق خانم هرد، میشل مولرونی، شخصاً در جایگاه حضور خواهد داشت و مدارکی ارائه خواهد کرد.

کد خبر 678080

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha