همشهری آنلاین: مراسم افتتاحیه خوابگاه امام علی(ع) کوی دانشگاه تهران که توسط بنیاد فرهنگی مصلی نژاد ساخته شده روز 11 آبان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه تهران، در این مراسم که با حضور رئیس و هیات رئیسه دانشگاه تهران، دکتر مصلی نژاد رئیس بنیاد فرهنگی مصلی نژاد و جمعی از دانشجویان برگزار شد، دکتر مصلی نژادگفت: بنده و اعضای بنیاد فرهنگی مصلی نژاد باید قدردان شما باشیم که فرصتی را فراهم کرده‌اید تا در این مسیر ما بتوانیم ادای دین کنیم.

وی با بیان اینکه من همچون شما این شرایط را گذرانده‌ام و دامنه مطالبات دانشجویان را می‌دانم، گفت: اگر هرم جامعه را به سه دسته بالا، متوسط و فرودست تعیین کنیم دانشجویان و اعضاء هیات علمی در طبقه متوسط قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ کجای دنیا دولت‌ها نمی‌توانند پاسخگوی تمام نیاز دانشجویان باشند، گفت: در این بین سازمان های غیردولتی حمایت کننده دانشگاه‌ها هستند که در این میان هرچه قدر دامنه حمایت بیشتر باشد شکوفایی علم بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی باید از این فرصت به صورت بهینه استفاده کند و در حمایت از دانشگاه‌ها پیش قدم شود، افزود: اگر از امکانات بالقوه کشور خوب استفاده کنیم، می‌توانیم بخش خصوصی را به حمایت از بخش علمی کشور سوق دهیم.

وی زیربنای ساختمان مصلی نژاد را 3 هزار و 300 متر بیان کرد و گفت: این خوابگاه ظرفیت اسکان 262 دانشجو را داراست.

وی با بیان اینکه خوابگاه افتتاح شده سومین خوابگاه بنیاد فرهنگی مصلی نژاد به دانشگاه تهران است گفت: در این زمینه دو خوابگاه دیگر در محل کوی دانشگاه تهران ساخته شده است.

همچنین در این مراسم دکتر قمصری، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تهران نیز با بیان اینکه مجموعه‌های عام‌المنفعه را افراد خیر پایه‌گذاری می‌کنند، تصریح کرد: در این زمینه آموزش عالی همت این عزیزان را می‌طلبد.

در پایان این مراسم لوح‌های تقدیری از سوی رئیس و دبیر شورای صنفی دانشگاه تهران به دکتر مصلی نژاد اعطا شد. 

کد خبر 67369

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز