شهردار منطقه ۷ درباره آخرین وضعیت تملک بیمارستان جرجانی و اقدامات شهرداری منطقه برای افزایش سرانه فضای سبز توضیحاتی ارائه کرد.

بیمارستان جرجانی

به گزارش همشهری آنلاین، «نصرالله آبادیان» گفت: «یکی از موضوعات مورد مطالبه شهروندان منطقه، بحث افزایش سرانه های فضای سبز است. بر همین اساس مذاکراتی را برای تملک دو ملک که مستعد ایجاد فضای سبز هستند، آغاز کردیم. یک ملک در خیابان معلم متعلق به ارتش جمهوری اسلامی است که جلسات متعددی با بنیاد تعاون ارتش داشتیم.»
ملک دیگری که تملک و ایجاد فضای سبز در آن عملا محله‌هایی مانند شاهد، گرگان و نظام آباد را تحت تاثیر قرار می‌دهد،  بیمارستان جرجانی است. بحث تملک این بیمارستان چند سالی مطرح بود اما به نتیجه نرسید. شهردار منطقه ۷ در این باره افزود: «مکاتباتی با امضای شهردار تهران تهیه و به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شد. مالکیت این ملک متعلق به سازمان تامین اجتماعی است. تملک بیمارستان جرجانی در مرحله مذاکره قرار دارد و حوزه معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران و شهرداری منطقه جلساتی را با تامین اجتماعی برگزار کرده است. در نزدیکی این ملک که دارای کاربری درمانی است، بیمارستان بوعلی وجود دارد و عملا سرانه بهداشتی در آن محدوده تامین است. از این رو  به نظر می‌رسد بتوانیم ارتقای مناسبی در بحث سرانه فضای سبز و فرهنگی داشته باشیم.»
بیمارستان جرجانی تا سال‌های میانه دهه ۶۰ فعال بود، اما یکباره تعطیل و از آن به بعد به فضای متروکه بی‌کاربرد تبدیل و برای اهالی مشکل‌ساز شد.

 

بیمارستان متروکه به فضای سبز تبدیل می‌شود؟

کد خبر 673320

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    شایدهم به جای فضای سبزمسکن سازی شود چقدرجای خای داریم مدیرنداریم دورودبرشهردارمنطقه 7