جانشین عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع گفت: جمهوری اسلامی ایران با موشک‌های نقطه‌زن خود توان و قدرت آن را دارد که در یک لحظه پایتخت رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کند.

علی شیرازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام علی شیرازی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین سال ۱۹۴۸ با حمایت انگلیس خبیث در دست صهیونیست کافر گرفتار آمده و در این سال‌ها همواره سعی کرده تا از سرزمین خود دفاع کند.

وی تصریح کرد: غاصبان سرزمین فلسطین نه تنها یهود نیستند بلکه صهیونیسم کافر و بریده از دین الهی بوده و به بشریت ظلم مضاعفی را می‌کنند به طوریکه ۷۸ درصد سرزمین مقدس فلسطین به دست این رژیم جعلی اشغال شده است.

جانشین عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم مظلوم فلسطین هیچ حامی در منطقه نداشته و کشورهای عربی منطقه، انگلیس و سایر کشورهای اروپایی، اسرائیلی‌ها را به رسمیت شناخته بودند، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ با پرچمداری جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب شیعی از فلسطینی‌ها حمایت شد و در کشورمان ایران پرچم سفارت اسرائیل پایین کشیده شد و پرچم سفارت فلسطین به اهتزاز درآمد.

حجت‌الاسلام شیرازی نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس یادآور شد و افزود:‌ در این روز ملت ایران با حضور در صحنه حمایت و پشتیبانی‌های خود را اعلام می‌کنند و اثر ارزشمند این حضور شکست و واهمه دشمن از قدرت امت اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمنان در آستانه روز قدس همواره سعی می‌کنند تا با شیطنت‌های رسانه‌ای و تبلیغات در فضای مجازی حضور ملت‌های آزادیخواه را کم رنگ جلوه دهند در حالی که امروز حتی در قلب اروپا و آمریکا نیز ملت‌های آزادیخواه از فلسطینی‌های مظلوم و ستم کشیده حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام شیرازی به فرمایشات مقام معظم رهبری در مهلت ۲۵ ساله برای اضمحلال اسرائیل اشاره کرد و ادامه داد: با گذشت هفت سال از آن مقطع خود اسرائیلی‌ها اعلام می‌کنند که سقوط این رژیم جعلی حتی زودتر از ۲۵ سال رقم خواهد خورد.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس اضافه کرد: نظام سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و حمایت کشورهای غربی در این زمینه نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

وی خطاب به کشورهای منطقه که قصد سازش با رژیم صهیونیستی را دارند، بیان کرد: ما به این کشورها اعلام می‌کنیم که دم خود را با دم رژیم در حال سقوط اسرائیل پیوند نزنند چرا که سقوط این رژیم کودک‌کش حتمی و قطعی است.

حجت‌الاسلام شیرازی عدم حمایت آمریکا را از کشورهای منطقه به ویژه عربستان، عمارات و سایر کشورها یادآور شد و اظهار کرد: قضایای اوکراین و عدم حمایت آمریکا از صدام، شاه و سران افغانستان حکایت عجیب و غریبی است که باید از این ماجراها عبرت گرفت و تکیه به آمریکا و رژیم صهیونیستی نکرد.

وی اصلی‌ترین زمینه اضمحلال غده سرطانی صهیونیسم را در منطقه اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیف کرد و گفت: به زودی مردم مظلوم فلسطین به سرزمین واقعی خود بازگشته و در قدس شریف قبله‌گاه اول مسلمانان نماز باشکوهی برگزار خواهند کرد.

حجت‌الاسلام شیرازی به قدرت جمهوری اسلامی ایران و مقاومت اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: زمانی بنده اعلام کردم که ما توانایی آن را داریم که با موشک شهاب ۳ قلب اسرائیل را هدف قرار دهیم و امروز اعلام می‌کنم که موشک‌های نقطه‌زن ایران در یک لحظه می‌توانند پایتخت رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کنند.

وی تصریح کرد: تاریخ گواه خوبی است که این رژیم جعلی حتی قدرت مقابله با مردم غزه را در جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه نداشت و امروز جبهه مقاومت لبنان کافی است تا صلابت رژیم صهیونیستی مخدوش و نابود شود.

حجت‌الاسلام شیرازی خاطرنشان کرد: دشمن به ویژه آمریکا در جنگ نظامی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی سیلی بزرگی را خورده و قطعا در جنگ نرم نیز بیشتر از این دشمنان ما به قدرت جمهوری اسلامی ایران پی خواهند برد.

جانشین عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع اضافه کرد: در نظم نوین جهانی سهمی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود ندارد و سهم عمده متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و باید جبهه مقاومت در کشورهای منطقه تقویت شده و اسرائیل که به یک سگ پیر در منطقه تبدیل شده، ‌قدرت خود را در حال فنا می‌بیند.

کد خبر 673150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha