مهاجم لیورپول از واکنش یورگن کلوپ نسبت به ماه مبارک رمضان پرده برداشت.

مانه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول در دیدار رفت برابر ویارئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد. گل دوم لیورپول را در این بازی سادیو مانه به ثمر رساند.

او بعد از بازی گفت: خوشحالیم که در این بازی به پیروزی دست پیدا کردیم. بازی سختی بود اما نتیجه خوبی کسب کردیم و امیدواریم که راهی فینال شویم.

مانه درباره وضعیت بازیکنان مسلمان در ماه مبارک رمضان گفت: بازی کردن و حضور در تمرینات و روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان اصلا آسان نیست. ما قبل از ماه رمضان با هندرسون کاپیتان تیم صحبت کردیم تا او با یورگن کلوپ برای تغییر زمان تمرین صحبت کند. تمرین کردن در صبح و استراحت در بعد ظهر بهتر بود تا اینکه صبح استراحت کنیم و بعد ظهر تمرین.

 او ادامه داد: کلوپ با درخواست ما موافقت کرد و این باعث شد که کار ما هم راحت‌تر شود و نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار بگیریم. روزه گرفتن برای ما سخت است به ویژه اگر در آن روز تیم بازی داشته باشد. با این حال با این شرایط کنار آمده ایم. ما یک کارشناس تغذیه داریم که در ماه رمضان به ما برنامه لازم را می دهد و کار ما را راحت‌تر  می‌کند.

کد خبر 672933

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha